Ik zit even ergens mee... Het is vandaag 14 dagen na iui. Normaal heb ik een LF van 10 dagen. Nu bij de 5e poging heb ik utrogestan erbij gekregen. Nu is mijn vraag wie heeft normaal nog meer een LF van tien dagen? En met hoeveel dagen werd je ongesteld als je de Utrogestan gebruikt? Ik durf namelijk niet te testen...
Dat is lastig te zeggen, er zijn meiden die door de Utrogestan heen ongesteld worden en er zijn meiden die zelfs hun menstruatie er langer mee uitstellen. Je kunt er geen peil op trekken eigenlijk. Ik denk dat testen je toch het snelste uitsluitsel geeft, hoe eng het ook is. Succes en sterkte!
Mijn lf is alleen 10 dagen met pregnyl; zonder is het korter.. Geen ervaring met utrogestan maar ik begrijp dat het je luteale fase kan verlengen en dat je na 14 dagen mag testen dus ik zou het proberen.
Bedankt dames. Ik ga morgen maar een testje wagen. Ben alleen wel bang dat het weer een teleurstelling word. Maar goed als die negatief is mag ik ook stoppen met de Utro.
Mijn lf is van 15 naar 17 gegaan. Maar had wel door dat ik niet zwanger was, verder had ik wel wat bruinverlies de laatste dagen.
De eerste keer heb ik mijn lf verlengd met 5 dagen. De tweede keer kwam het er al door heen zetten op dag 12. Mijn gyn. vertelde mij de utro tot 14 dagen na eisprong te gebruiken en dan te gaan testen. Negatief? Dan mocht ik stoppen.
Zonder utrogestan was mijn lf ook altijd 10 dagen. Zodra ik stop met utrogestan breekt mijn menstruatie door dus het onderdrukt en verleng de lf wel. Hoop dat je morgen positief test.