bevallen terwijl je verkouden bent ??

Discussie in 'De bevalling' gestart door f0rever, 29 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hoi hoi

Zijn er dames die bevallen zijn terwijl je ontzettend verkouden was of bleef de bevalling uit tot dat je weer top fit was ??

Liefs

2. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ben ik ook wel nieuwsgierig naar, moest er toevallig van de week ook aan denken.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik had vier jaar geleden vet griep.. .de bevalling liet 2 dagen op zich wachten maar zette toen toch door.. Even ging de griep volledig aan de kant maar na de bevalling was deze terug.. met wraak! :D

4. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Hier dus stront verkouden hahaha ...

Maar griep met wraak das een speciaal nummertje :p

5. joma87

joma87 Actief lid

11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    Tijdens de tweede bevalling had ik heel erg last van hoesten en dat was echt niet grappig als je een wee hebt en moet hoesten ,dat deed zeer. Maar de kleine kwam gewoon, ook een verstopte neus en dan kan ik echt niet slapen, dus dat was ook wel prut.

6. Blosjes

Blosjes Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.055
    523
    113
    Vrouw
    Provincie Utrecht
    Toevallig had ik precies dezelfde vraag. Ben nu al twee dagen strontverkouden en heb knallende koppijn. Hoewel ik daarvoor zei dat hij echt elk moment mocht komen, heb ik nu liever dat ik me eerst wat beter voel voordat de bevalling begint!

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

De baby bepaalt.... maar mind over body dus als jij er echt niet klaar voor bent.....

Succes allemaal en alvast heel veel geluk met jullie nieuwe wereldburgertjes!

Deel Deze Pagina