Eigenlijk zouden wij een cursus doen samen bevallen maar dit gaat niet meer door. wel ga ik naar een informatie avond in het ziekenhuis. Ik vraag me af of iemand tips heeft voor het voorbereiden op de bevalling. En dan vooral wat we samen kunnen doen, bijvoorbeeld een informatieve film kijken of boeken waar ook fotos bij staan. Ik heb al wat gezocht maar kom er niet echt uit...
Het ligt eraan waar je je op wilt voorbereiden? Ik vond dat vooraf zo moeilijk, omdat je toch niet weet hoe het zal gaan! Wat je samen zou kunnen doen is wat dingen op internet opzoeken, wat je man tijdens de weeën kan doen, wat jij graag zou willen tijdens de weeën. Ik weet niet of je echt zou willen zien hoe het in zijn werk gaat, of schrikt je man dit niet af??haha. Vooraf wilde mijn man het allemaal niet weten, hij zag het dan wel..en achteraf heeft hij alles mee staan kijken en zien gebeuren. Dat had hij vooraf echt niet gedacht! Probeer er rustig naar toe te leven, je juist er op voor te bereiden dat je niet weet hoe het zal gaan. regel praktische zaken en veel plezier met de laatste weken!