hoi meiden, op 6 december wordt ons kindje gehaald met een keizersnee, de dagen zijn nu echt af te tellen, maar ik voel me behoorlijk angstig, vooral voor de ruggeprik, vorige week uitleg gehad van de anestesist en toen was ik wel weer wat rustiger, maar de angst wordt nu wel weer erger, ik weet gewoon niet meer wat ik nog kan doen om mezelf wat rustiger te maken,ik probeer steeds nuchter te denken dat ik niet de eerste ben , en dat het allemaal wel goed zal komen, maar de angst blijft, nu is mijn vraag hoe gaan jullie hier mee om???? alvast bedankt!
Hoi Hoi, Ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. Ik heb al 4 keer een ruggeprik gehad en ik zweer erbij. haha maar ja dat helpt jou natuurlijk niet. Je krijgt eerst een verdovingsprikje voordat de daadwerkelijke ruggeprik geplaatst wordt. De ruggeprik zelf voel je heeeel ligt maar geen pijn hoor. Je benen worden dan ineens heel lekker warm. Waarschijnlijk als alles achter de rug is kun je pas zeggen waar heb ik me druk om gemaakt. Meid de negatieve verhalen blijven vaak hangen en de positieve hoor je bijna niet. Het is mij al 4 keer erg meegevallen en 1 keer daar van was een ks. Succes!! schroom niet te vragen he.
Ik heb geen idee hoe het voelt, maar ik wil je toch sterkte & Succes wensen, en idd, je bent niet de eerste, en waarschijnlijk ook niet de laatste!
hoi meid... kan me voorstellen dat je het eng vindt. Ruggeprik vond ik zo meevallen. Ik vond het infuus 10 keer erger. Ik heb de ruggeprik niet eens gevoeld! keizersnee zelf voel je natuurlijk niks van, daarna ben je nog wel een tijdje gammel maar ik vond alles echt 100% meevallen. succes meid!
Probeer eens voor jezelf op te schrijven wat je dan zo eng vind en waarom. Misschien kun je daarna weer relativeren als je denkt aan de uitleg in het ziekenhuis. Succes, denk maar aan het kleine mensje die je straks in je armen hebt!!
Heb je al eens een infuus gehad? Ik vond het infuus veeel erger dan de ruggenprik! Ik heb mezelf daar ook enorm druk om gemaakt... Maar ik vond het 100% meevallen! Ik hoop dat het jou ook meevalt .hal