hallo meiden ik heb toch zo een vraagje en ook een beetje genant. maar hopelijk kan iemand me echt helpen ermee Ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ben afgelopen vrijdag bij de gyn geweest en het kindje was nog niet ingedaald...net als bij mijn vorige zwangerschap tot op 42 weken ook nog niet ik heb wel wat ween gehad maar deze trokken weg het rommeld nu heel erg in mijn buik en heb last van harde buiken en doet het bij de bekken en liezen zo'n pijn dat het de onderrug inschiet ! Als ik naar de wc ga is het zelfs zo dat ik niet meer zitten kan maar moet staan met plassen...of de grote boodschap !! en gewoon zitten op de stoel is ook moeilijk het lijkt net alsof het kindje naar onder drukt en niet kan indalen of zo Is dit eigenlijk wel normaal vraag ik me af..hoort dit erbij ? Heeft iemand dit ook meegemaakt dit is namelijk hetzelfde wat ik vorige keer had en toen werd het een spoedkeizersnede .. ik weet ook niet zo goed ofik de verloskamer moet belen voor raad?
thanks meiden voor jullie berichtje vandaag terug naar de gyn eens kijken wat ze ervan zegt ik moet nog steeds staand plassen van de pijn en voel nu ook van die luchtbubbels net of het kindje iedere keer op en neer wiebeld...of dit is indalen? ben benieuwd hoor