Hoi, Even een vraag. Ik begin nogal last van me heupen te krijgen het voelt als een spierpijn maar ik sport totaal niet. Soms ook in het midden van me buik en in me benen van die krampen! Weet iemand of dit hoort of niet. Ik weet nog niet hoever ik ben waarschijnlijk 5/6 weken. Maar dan al zo'n last hebben kan dat? Groetjess
Ik had rond die periode (5--6-7 weken) ongelooflijke pijn aan mijn heupen. Ik kon het alleen maar omschrijven alsof 'mijn heupen opengekrikt werden'. Ik zag het voor me als een auto die je omhoog moet 'krikken' om de band te vervangen. Alsof zoiets tussen mijn heupen zat en die om de zoveel tijd een tandje werd bijgedraaid... Bleek inderdaad het verbreden van mijn heupen, want na die periode krijg ik mijn broeken niet meer dicht (en had nog geen buikje).. Dus misschien is het dat?
Ik heb ook eht die pijn in mijn heupen en soms straalt het uit naar mijn onderrug. Ook ik krijg mijn broeken al niet meer dicht. Ik merk dat wanneer ik rustig aan doe en de pijn begint even goed en rustig ga zitten deze weer langzaam weggaat.
Ja dat heb ik ook ja als ik rustig aan doe en ga liggen of zitten dan trekt het wel weg. Maar zodra ik weer iets doe dan komt het weer.