Ik heb lotion van whitetobrown. Deze lotion wordt ook in spraytanning gebruikt. Hebben jullie bruiningscreme gebruikt tijdens zwangersschap? Heb zon bleek gezicht
M'n vriendin heeft alle merken wel uitgeprobeerd in haar zwangerschap, maar ze bleef vlekken houden. Voor en na d'r zwangerschap nooit. Het pakt anders als je zwanger bent
Ik gebruik af en toe zelfbruiner voor gezicht (Lancôme), en dat werkt nog precies hetzelfde.... Had er eerlijk gezegd niet eens bij stilgestaan dat zwangerschap hier invloed op zou kunnen hebben...
Ik dacht eerlijk gezegd ook niet aan de evt vlekken. Ik doelde meer op t feit dat die stof in je bloedbaan kan komen..
Kan geen kwaad zegt mijn spray ster. Ook had ik het eggoogled en het kan geen kwaad. Bij mij blijft het redelijk goed zitten. Ik doe het alleen wel een stuk minder vaak dsn voor de zwangerechap.
Ik heb toen ik 7 weken zwanger was mijn benen laten sprayen ivm een bruiloft. Toen moest ik wel tekenen voor eigen risico, maar de mevrouw legde meteen uit dat het nooit is bewezen schadelijk te zijn. Alleen in Amerika is er een keer een salon aangeklaagd door iemand die een miskraam heeft gehad ( natuurlijk niet bewezen dat het door spraytan kwam), dus ze dekken zich in....
Ja spraytan tot drie maanden doen ze niet (mits je idd tekent) omdat als je een miskraam krijgt nooit weet of t daar aan gelegen kan hebben ja. Och typisch weer amerika