angst voor de bevalling? bestaat er al een topic?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jeanney5, 5 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Ik laat het maar op me afkomen, soms heb ik wel een zenuwachtig gevoel maar dat hoort er denk ik wel een beetje bij... ik merk het wel als het zover is ;)

2. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Nu na 2 bevallingen zie ik er niet meer zo tegen aan...
    Het is geen pretje maar ik weet nu ongeveer wat ik kan verwachten en dat ik het de vorige twee keer ook goed gedaan heb..
    Ook zijn ze beide verschillend begonnen , de ene met het breken van de vliezen en de andere is begonnen met weeen.
    Ben idd ook meer bezig met het kindje dan met mezelf , dat komt daarna wel weer.

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik ben totaal niet bang voor de bevalling, ik ben zelfs heel benieuwd naar de ervaring. is toch een prachtig iets? ik heb al gezegd ik kijk wel hoe het loopt, ga me er nu nog niet druk over maken en sta voor alles open. als het te pijn gaan doen en de zusters stellen voor om in het bad te gaan liggen (omdat dit ontspant) dan ga ik toch lekker in bad... word dat niets dan word het een epi. we zien het wel. ik ben allang blij dan ik mijn kindje ter wereld mag brengen na al die maanden! kan niet wachten tot het zover is!

4. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    hmm heb een dubbel gevoel bij dit onderwerp.. :rolleyes:
    als ik me goed voel , denk ik laat het maar gebeuren en ben vrij benieuwd naar de ervaring :D maar soms heb je van die dagen dan kan je overal druk om maken :rolleyes: en zeker over de bevalling.. en ook na de bevalling , met de kraamzorg enzo.. maar moet ook zeggen nu dat het steeds dichterbij komt.. giert me soms de zenuwen door mijn lijf..! :rolleyes: je weet gewoon niet wanneer het gaat gebeuren , das wel het vervelende eraan.. ;)

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik was helemaal niet bang voor de bevalling, ik had zoiets van: het komt toch wel, dus of het nou nu gebeurd, f morgen, of volgende week, het moet er toch uit, de pijn komt toch wel.

Deel Deze Pagina