Iemand ervaring met een tensapparaat?

Discussie in 'De bevalling' gestart door amy1981, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    De titel zegt het al. Heeft iemand ervaring met een tensapparaat?

2. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Helemaal niemand?!?:(

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

jep ik .. ik weet niet wat het verschil zonder is naturlijk, maar ik vond het prettig tot de laatste 2 cm van de ontsluiting, maar dat had meer te maken met een rug die niet wilde bollen als met het apparaat , ik was zeg maar niet in staat om aan een knopje te draaien. Daarvoor vond k het erg fijn tijdens ween om 2 min. stond ie bijn aop zijn hoogst. haha, dat redde ik normaal echt niet. Ik heb hem gekocht en de factuur in gestuurd, even kijken bij je verzekering.

want het kan ook helpen bij andere klachten.hih denk er nu aan dat ik hem heb liggen en dat ik hem zo wel even op mijn rug kan doen. in eeen lichte stand is het een beetjes als een massage.

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Bedankt voor je reaktie. Het liefst wil ik 'proberen' (zeg ik nu heel stoer) om zonder andere pijnbestrijding te bevallen. Dus daarom wil ik een tensapparaat gebruiken:)

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik had verder ook geen pijnstilling hoor. de tens en verder niets..en deze keer ga ik het prcies zo doen.

zoals ik zeg ik beval liever 6 dagen achter elkaar als 9 maand zwanger zijn dat is voor mij vele malen zwaarder, maar ja dat gaat helaas niet als je nog een kindje wil.

6. angela24

angela24 Actief lid

28 jan 2006
    409
    0
    0
    Ik heb er eentje gekocht via marktplaats! Hoop m snel te kunnen gaan gebruiken!!

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb zelf geen ervaring, maar een vriendin van mij is momenteel een soort wandelend reclamebord voor de Tens :D. Ze heeft hem tijdens haar tweede bevalling gebruikt en is er zeer enthousiast over. Haar eerste bevalling vond ze een drama en volgens haar maakt de Tens een groot verschil uit en maakte dit haar tweede bevalling een stuk draaglijker.

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

ik wel: zoek ff mijn verhaal op......:

9. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    @Saskia1979: bedankt dat je je verhaal ff hebt opgezocht:)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik zit ook over dit apparaat na te denken... die mag toch thuis gebruikt worden he? En je kunt ze toch huren?

11. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Je kan `m thuis al gebruiken op het moment dat de weeen beginnen. Ik kon er toevallig een van mijn verloskundige lenen. Misschien kan dat bij die van jou ook?!?

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja, ik ga het bij de volgende controle maar eens navragen. Ik wil weer erg graag thuis bevallen, was bij mijn zoontje ook zo fijn en mooi! Maar iets van pijnstilling (mocht ik dat op dat moment willen) bij de hand vind ik wel een geruststellend idee....

Deel Deze Pagina