lekkende borsten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door shadowcat76, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi,

nou weet ik niet of ik dit aan jullie moet stellen of aan de lactatiedeskundige.

Het is namelijk zo, ik had al wel een tijdje dat ik kleine beetjes vocht verloor uit m'n beide borsten als ik er in kneep, maar sinds eergisteren is het echt los gekomen. Moet dus sinds gisteren ook zoogcompressen dragen, want anders heb ik gewoon een kletsnatte BH. Nu is mijn vraag, kan ik het door knijpen erger hebben gemaakt? Niet dat ik er iedere dag in kneep maar af en toe zo eens even uit nieuwsgierigheid of er nog wat uit kwam zeg maar. Alleen knijpen hoeft nu niet meer 't komt vanzelf... Weet ook niet of mijn vraag al beantwoord was voordat het forum plat kwam te liggen, sorry!

Bedankt alvast!!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Sommige vrouwen hebben in de zwangerschap al lekkende borsten. Het is ongemakkelijk maar niet erg.
    Je kan het wel een beetje verergeren door het te stimuleren. Maar zelfs onder de douche je borsten in soppen kan al stimulerend werken. Jou borsten zijn gewoon al harstikke actief bezig!

Imke

3. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hoi,

ok, ik blijf er voortaan af haha. 't Is de ene dag ook erger als de andere. Bedankt in ieder geval voor het antwoord :).

Deel Deze Pagina