Geweldige Zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MIss X, 3 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hai

Ik heb een vrij goeie zwangerschap. Ben niet een dag misselijk geweest. Ik heb geen last van bandenpijn of B.I. Ik heb geen bloedverlies gehad etc.

Ik ben alleen erg moe, maar voor de rest gaat het helemaal prima.

Ben ik de enige die zo'n makkelijke zwangerschap heb? :D

Ik ben natuurlijk pas over de helft dus mijn vraag is ook of dat ook heel erg opeens kan veranderen. Dat jullie de laatse weken opeens van alles tegen kregen? :(

Nou ik ben benieuwd.

X

2. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Nou bij mij van hetzelfde :)

Ik voel me gewoon op en top goed :d,ik ben zelfs niet moe geweest.Ja inderdaad of het zo zou blijven dat valt nog af te zien :p

Misschien krijgen we het in de laatste weken wel dubbel en dik te verduren :p

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik zou zeggen geniet er gewoon van. Er zijn gelukkig meer meiden die een goede zwangerschap hebben als meiden die een rot zwangerschap hebben alleen die hoor je vaker.

4. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    HAHAH Inderdaad

Het is ook zo saai als mensen aan mij vragen hoe ik mij voel.

Dan vragen ze me bijvoorbaat al, ben je misselijk etc.

Het enige wat ik kan zeggen is ''tja beetje moe maar voor de rest gaat het prima'' en dan ben ik alweer uitgesproken :)

5. Niet meer actief

Een van mijn beste vriendinnen is ook zo'n geluksvogel. Ze is nu bijna 36 weken zwanger en heeft helemaal nergens last van gehad. Ze is op al die tijd een keertje een middag misselijk geweest (maar welke niet-zwangere is dat op 9 maanden tijd niet ook gewoon een keer?) en heeft af en toe, maar minder dan voorheen, wat hoofdpijn gehad.
    Tot nu toe gaat bij haar alles goed, dus het kan blijkbaar gewoon.....
    zwanger zijn zonder een centje pijn. Ik hoop dat het voor jou ook zo rooskleurig mag blijven :)

6. avalon

avalon Actief lid

8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    dat ken ik :) ,bij mij vragen ze ook vaak en heb je geen last van rare eetgewoontes?Ik euh nee niets :D

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik ben nog niet zo heel ver in de zwangerschap maar hier tot nu toe ook echt prima (op kleine dingetjes na maar dat is ook echt te verwaarlozen) ben alleen ragelmatig erg chagi :oops:

8. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Hey,

hier nog een, ik heb ook eigelijk nergens last van.
    Lekker toch, gewoon genieten en lekker rustig aan doen, vooral met dit mooie weer!

9. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Hier nog zo een hoor! Zolang ik een beetje op let gaat het echt super. Maar als ik dan toch een keertje een dagje Ikea heb gedaan, voel ik het wel...

Maar niet misselijk, geen maagzuur, lekker niks! Geniet er lekker van joh (doe ik ook, bij voorkeur in het zonnetje hahaa)

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ikke ook! :D

Ik heb ook nergens last van gehad. Was in het begin alleen een beetje moe. Ben niet misselijk geweest, geen rare eetgewoontes, hou ook nog geen vocht vast. Voel me nog helemaal toppie (ook al wordt het wat zwaarder nu) :D

Ok ik heb vorige week twee daagjes in het zh gelegen met weeën, maar verder..... :thumup:

11. Suus81

Suus81 Actief lid

22 jun 2006
    265
    0
    0
    Ik mag ook niet klagen!

Ben ook niet misselijk geweest, geen rare eetgewoontes etc.
    Had wel last van moeheid de eerste 3 maanden, maar verder....

.....Tot nu, heb sinds 3 weekjes erge harde buiken en pijn in m'n rug.
    Moet nu minder werken en rustiger aan gaan doen.
    Werk ook in de kinderopvang en merk dat alles nu zwaarder wordt.

Dus dames....van de 1 op de andere dag kan het anders zijn!

12. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik begon super! De eerste 14 weken nergens last van, niet misselijk, moe niks! SUper gewoon!

Toen 3 maanden ellende! Zo een extreme rugpijnen gehad dat ik lag te janken op de bank!

En nu? Het gaat weer super! Ik heb nergens last van, voel me niet hoogzwanger, kan de hele wereld aan! Kan me ook niet echt voorstellen dat ik binnen een maand een kleintje in mijn armen heb!
    Volgens de VK hoor je het wel vaker, maar ik ben me dus beter gaan voelen naar het einde toe!

Maarre..kan niet wachten tot uk er is hoor, want wil stiekum wel graag heeeeel snel mijn eigen lijf weer terug! hihih Maar das psychisch! Ben het dus best wel zat!

kus miek

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Ook hier weinig te klagen gehad. alleen vermoeidheid tot 12 weken en vanaf 18 weken, maar dat was ijzer te kort. Door wat aanpassing in mijn werktijden ging dat beter.
    Ik kreeg met 26 weken veel harde buiken, waardoor ik 6 uurtjes op een dag ging werken, maar ook dat was verwaarloosbaar. Ik bedoel, dat is vervelend maar niet erg.

Nu met 38 weken voel ik me nog steeds goed. tuurlijk, alle sgaat traag en ik kan niet zo lang lopen en doe ook niet zoveel. Maar ik kan nog overal heen, ik rij nog auto enz enz..

14. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Het kan nog allemaal best veranderen... ik vond het vanaf week 30 toch wel pittig worden. Je kindje groeit dan snel, je lichaam begint aan te geven dat het zwaar is

Verder is het ook maar wat je zwaar vind he... ik had als je alles achter elkaar schrijft nog behoorlijk wat (maagzuur, hoofdpijn, bekkenpijn, si-gewricht blokkade, carpaalrunnelsyndroom) maar ik relativeer nogal makkelijk en opzich vind ik het niet meer dan logisch dat mn lichaam het soms zwaar vond, het is niet niks om een nieuw leven te maken en jezelf op de been te houden.

15. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier nog zo´n geluksvogel.
    Niet misselijk geweest of wat dan ook, soms maakte het me gewoon een beetje onzeker, ik dacht dan dat er iets mis was met de zwangerschap omdat het zo goed ging.
    Nu ik op het einde loop krijg ik wat last van mijn ribben (au au, de baby trapt er lekker tegenaan) en ´s avonds heb ik een gevoelig bekken, dus rustig aan doen. Maar verder is dit de perfecte zwangerschap!

Groetjes, Anakin.

16. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Stelletje geluksvogels hihi ;)

Idd erg lekker hoor! Ik kan me herinneren dat ik vanaf week 6 tot 20 de hele dag kotsmisselijk was! BAH, als ik daar nog aan denk... :(

Maar moet zeggen dat ik juist na de 20e week me verder helemaal kiplekker voel. Heb alleen af en toe wat rugpijn en houd met dit warme weer soms iets vocht vast maar that´s it! :D
    Ik voel me super, krijg juist op mn donder van mn moeder, partner, wie dan ook dat ik nog zoveel doe.
    Heb bijvoorbeeld vorige week de voortuin opgeknapt in mn uppie, alle ramen van buiten gezeemd, gisteren een paar ramen binnen, maak straks de rest af hihi, etc etc. Tjaah je moet toch wat doen in je verlof ;) Rust tussendoor nog (net) wel hoor hihi.

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Nou meiden, zolang het goed gaat, gaat het goed toch? En ik zou er maar van genieten als ik jullie was! En zolang je lichaam aangeeft dat je bepaalde huishoudelijke taken kan verrichten zou ik het ook gewoon doen!

Geniet ervan!

18. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    Hier nog een gelukkige, ik heb nergens last van, kan nog steeds alle uren werken ik geef ook nog turntrainingen 5-6 uur p.w. De eerste weken moe maar dat is al zo lang geleden.

Ik hou wel rekening met alles, niet meer rennend de trap op, gewoon alles rustig aan. Til niet meer zo zwaar. Bij de training van ik niet tot nauwelijks meer.

Ben nu 30 weken nog 5 weken werken en dan met verlof, dan stop ik ook met training geven.

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ben tot nu toe ook een geluksvogel! :p

In het begin helemaal niet misselijk geweest, geen rare eetgewoontes (toch niet meer dan anders), niet echt moe..

Nu beginnen er wel meer klachten te komen, want extreem moe ben ik wel. Misschien ligt het ook aan mijn werk, want werk 7/7, waarvan 3 in een tuincentrum waar ik van 9 tot 7 op mijn benen sta. Voor de rest valt het allemaal wel mee.
    Heb wel veel honger, maar niet veel zin in normaal eten. Veel broodjes, frieten, en veel te weinig groenten! Soms heb ik nu ook wel pijn in mijn rug en buik, maar uiteindelijk valt het allemaal goed mee.

Ik vind dat ik een superzwangerschap heb! Hout vasthouden! ;)

20. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

ook ik was een geluksvogel.. nog steeds want Sam is er :)

maar ik liep met 11 dagen overtijd te ´springen´ in het winkelcenrum..
    (pas savonds laat kwamen de weeen..)
    niet misselijk alleen een beetje moe dat was alles!

Deel Deze Pagina