Angst voor de wc...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Iejoor2510, 29 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iejoor2510

27 aug 2007
    77
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mijn vorige zwangerschap kwamen we er met 11 wkn zwangerschap achter dat er een miskraam plaats vond omdat ik bij het naar de wc gaan bloed vloeide en later in het ziekenhuis onze angst bevestigd werd. Nu ben ik vandaag 11 wkn zwanger en ben bang om naar de wc te gaan. Ondanks dat we met 9 wkn en 5 dgn een echo hebben gehad (die goed was) zit de angst er goed in omdat we de vorige keer ook een goede echo hadden maar toch een mk kregen. Het liefst ga ik niet naar de wc maar dat is onbegonnen werk natuurlijk en als het mis zou gaan dan gaat het toch wel mis, maar toch. Is er iemand die dit herkend?

liefs Ellis

2. Niet meer actief

Yep, dat ken ik idd.
    Helemaal zenuwachtig naar de wc iedere keer en opgelucht als het wc-papiertje schoon was. En dan van die harde opmerkingen uit mijn omgeving van als het mis gaat, gaat het mis en kun je er toch niets tegen doen. Dat weet ik ook wel! Maar dat wil je helemaal niet weten.
    Maar 11 weekies, gaat vast goed komen. Hou de moed er in en wel op tijd gaan plassen. Te vaak op houden schijnt voor je blaas niet heel bevordelijk zijn.

3. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ik had het ook hoor. Op het laatst durfde ik ook niet meer naar de toilet. Maar meis als je je er heel veel zorgen erom maakt. Kan je ook je gyn of vk bellen en uitleggen. Vk wil waarschijnlijk dan even luisteren dan ben je ook weer opgelucht als je het hartje gehoord heb. Heel veel sterkte meis maar probeer hoe moeilijk het is wel ervan te genieten.

4. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ellis, allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Heel herkenbaar hoor, heb het ook steeds gehad. Maar meid, probeer vertrouwen te houden dat het deze keer wel goed blijft gaan.
    Heel veel sterkte en misschien is het een idee voor je om mee te kletsen in het topic zwanger na een miskraam onder zwangerschap. Hier zitten we met allemaal meiden die zwanger zijn na 1 of meerdere miskramen. Wellicht kunnen we je helpen om deze moeilijke tijd door te komen.

5. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb geen MK gehad...maar was ook elke keer bang dat er toch iets fout zou gaan...bij elke steek in m'n buik was ik even in paniek...vind het dus niet vreemd dat je die angst hebt...

6. serlovesang

serlovesang Actief lid

5 aug 2006
    130
    0
    0
    Gefelictieerd alvast met je zwangerschapik begrijp je echt heel goed meid ik heb 2 keer een miskraam gehad, het is gewoon een gevoel wat onbeschrijfelijk is ik was ook steeds weer angstig bij de 3e keer was ik tot 12 weken zo bang maar op een gegeven moment moet je wel positief proberen te denken..probeer het ik begrijp dat het moeilijk is... veel succes! en alles zal goed komen..

7. Niet meer actief

Heel herkenbaar. ( na 3 mk)

Bij mijn meisje verloor ik weer veel bloed. Dus ik snap volkomen wat je bedoelt.

Laat gewoon een extra echo maken!

Deel Deze Pagina