Is er iemand die dit herkent?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Judi, 5 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    14 Februari was mijn eerste dag van de laatste ongesteldheid.
    Ik heb twee maal een test gedaan (25 en 31 maart), allebei positief.

3 april zijn wij samen naar de Gyno geweest.
    (Ik heb een proteine C te kort, dus meer kans op bloedpropjes en in het verleden 3 maal een mk gehad, vandaar meteen de Gyno i.p.v. een vk).

Bij de Gyno heb ik een inwendige echo gekregen. Er was wel een vruchtje te zien, maar zij kon nog niet zien of het hartje klopte.
    Zij denkt dat het vruchtje misschien nog 6 weken is i.p.v. 7 weken (wat wij uit de berekening hadden gehaald).

Het gesprek erna ging over het uitstrijkje die er bij mij gemaakt was.
    Deze is niet goed. Pap 3A. Dat doet mij ook allemaal geen goed moet ik zeggen.

Voor deze dag had ik veel last van pijnlijke, gespannen en opgezette borsten en voelde nog wel eens kleine krampjes onderin mijn buik.
    Nu heb ik het gevoel dat het allemaal over is. Lichtelijk pijn in mijn borsten, maar dat is alles.

Ik heb geen bloedverlies, maar toch lees ik dat er vaak genoeg een vruchtje al een paar weken niet meer schijnt te leven, zonder dat je het zelf weet laat maar zeggen.

Ik weet niet wat ik van mijn lichaam moet denken, hoe het er voor staat en hoe het met de combi wel zwanger/ niet zwanger en de pap 3a zit.

14 april is de volgende echo ... dat is lang wachten.
    Een zeer onzekere tijd mag ik wel zeggen.

2. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    He wat vervelend die onzekerheid. Mag ik vragen wat Pap 3A is?

Bij mijn dochter zou ik volgens mijn cyclus 6 februarie 2000 uitgerekend zijn. De echo toen wees uit dat ik rond 13 februarie uitgerekend was. Ik kwam dus eigenlijk een week te kort. Het zegt allemaal niks hoor. Achteraf is ze op 16 febrauarie geboren. De 1 heeft meer last van kwaaltjes en die komen en gaan.
    Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Als je heel erg onzeker bent kan je dan niet de gyn bellen om te vragen of je eerder mag?

3. isisnoa

isisnoa Lid

14 apr 2008
    76
    0
    0
    Haarlem
    Hoe is het 14 april gegaan bij de echo?
    Was het goed?

Deel Deze Pagina