Op dit moment ben ik bijna 37 weken zwanger en het besef begint te komen dat dit wel eens ons aller laatste weekend met zijn tweeën kan zijn. Volgende week vieren we mijn verjaardag als dat nog kan en het weekend daarna gaat mijn man werken als onze dochter nog netjes in mijn buik zit. Nu wil ik morgen dus nog heel graag wat leuks doen met mijn man maar wat kan een vrouw in vredesnaam doen als ze 37 weken zwanger is? Ik ben compleet inspiratieloos en kan echt niks bedenken.. Misschien zijn er dames die nog leuke tips hebben in de buurt van Arnhem en Nijmegen? Welness, sauna of zwembad zijn geen optie voor ons en heel lang lopen kan ik niet meer. Heel erg bedankt voor iederee die mee wil denken!
Ik was 2wkn geleden in de dierentuin met ons gezin, rolstoel ter plekke gehuurd en daar heb ik een gedeelte vd middag ingezeten. Was een erg leuke dag en heel goed te doen zo. Misschien leuk om bioscoopje te pakken en ergens uit eten te gaan, zoiets?
Uit eten houden we als laatste optie omdat dat iets is wat we wel vaker doen. En de bios hebben we ook naar gekeken maar er draait op dit moment geen film die we beiden willen zien. We kunnen het niet echt eens worden zeg maar Ik zat er ook al aan te denken om naar het openlucht museum te gaan maar het gaat morgen de hele dag regen hebben ze voorspelt. Dus dat lijkt me dan niet zo prettig.
High tea Dagje treinen Last minute workshop Of gewoon lekker thuis samen taart bakken, uitgebreid koken en filmavondje.
Ik dacht meteen aan zwemmen maar dat is geen optie schrijf je. Misschien is een museum leuk? Kan je vaak tussendoor ook zitten. Of naar het strand, even wandelen als het droog is en dan lekker relaxen in een strandtentje met open haard en daarna uit eten? Wij gingen de laatste weken elke week uit eten, heerlijk vond ik dat, elke keer kon de laatste keer zijn voorlopig
Ik zie nog een paar leuke dingen voorbij komen! Ik ga ze even voorleggen aan mijn man. Kijken wat hem leuk lijkt. Heel erg bedankt dames!