Lieve mensen, ik moet gewoon wat kwijt. Dit is mijn tweede zwangerschap en we hebben onze eerste echo achter de rug. Iedereen weet het nu en voor mijn gevoel gaat het nu echt een beetje beginnen. Ik kan niet wachten totdat mijn buik meer gaat groeien. We strakjes weten wat het wordt. Ik het gezellige getrappel ga voelen. Het mooie weer tegemoet. En zo nog veel meer. Bij mijn eerste zwangerschap was ik zo ongeduldig. Het kon me niet snel genoeg gebeuren. Ik heb me echt voorgenomen om er nu zo van te gaan genieten, want voordat je het weet is het voorbij. Natuurlijk zullen er momentjes zjin waarbij het erg zwaar zal zijn. En als nr 2 er is en de gebroken nachten zijn er weer dan zal ik no vol weemoed terug denken aan de heerlijke nachten Maar toch ik ben zo blij dat er weer zo'n bijzondere tijd aan komt. Ik hoop dat alle andere zwangere mama's er net zo van gaan genieten als ik!!
Hahaha ik heb precies hetzelfde! bij mijn dochter was t allemaal nieuw en spannend. Nu is het minstens zo spannend alleen ben ik nu een stuk ouder. Mijn dochter en man zijn helemaal in de wolken net als ik. Al sta ik echt te trappelen om het geslacht te weten.
haha ik ben ook zo benieuwd. Ik zat nog te twijfelen om een exta echo in te plannen. Maar dat vind ik toch een beetje sonde van het geld. 1 maandje later en dan weet je het ook en krijg je de echo vergoed. Ik ben alleen nog wel wat terughoudend met namen omdat ik echt eerst wil weten wat het wordt
Wij hebben al potentiele namen. Ga vandaag een afspraak maken voor een geslachts echo.dan kunnen we het definitief maken
hier nog een helemaal in de wolken. M'n vriend wil alleen pas na de 20 weken echo de eerste spulletjes gaan kopen zoals de kinderkamer, kinderwagen etc. hij wil eerst zeker weten dat het goed zit. dit geeft voor mij wel weer wat een domper......kan nog niet echt wegzwijmelen daardoor.
Super dat je zo er van geniet! Maar heb je niet dat het ook af en toe onbewust lang je heen gaat? Ik ben zwanger van de 3e, maar met een kleine van 9 maand om me heen, waar ik dus hele dag wel mee bezig ben, gaat de zwangerschap beetje langs me heen tot nu toe. (11 weken zwanger) Misschien veranderd dat als mn buik gaat groeien en de kleine te voelen is. Hoop het althans
Mime28, ik hoop ook voor je dat je je over een paar weken ook zo voelt. Dat is zo gaaf. AtraVim, tot nu toe nog niet het gevoel gehad dat het langs me heen gaat. Wie weet op een later tijdstip. Merk wel dat ik wat minder ongeduldig ben als bij de eerste haha
Haha ja dat heb ik ook, het gaat ook wel een stuk sneller lijkt het. Maar ik heb dus ook dat het af en toe wat langs me heen gaat.. dan ben ik blij met de echo foto haha. Denk dat et wel anders word als me buik gaat groeien en ik de kleine ga voelen
Dat is ook nog maar de vraag hoor.. 20 weken echo is medisch, hier even geprobeerd geslacht te kijken maar baby draaide weg. Ze kon het in een flits zien maar durfde niet zeker te zeggen. Gelukkig hadden we daarvoor dus al een geslachtsbepaling laten doen. Want bij mn 20 weken echo kreeg ik niet eens één foto Baby lag er niet mooi voor. Edit: En verder jaaaa.. ik vind het zoo jammer dat het zoo snel allemaal gaat. Vind het zoo heerlijk zwanger zijn, de trapjes *smelt*. Van mij mag het nog wel even duren hahaha
Ikdus, Dat is jammer dat je maar weinig foto's van je 20 weken echo hebt. Ik weet dat het een echo is om medische redenen. Bij onze eerste werd eerst alles nagekeken en toen pas gingen we tussen de benen kijken. Mocht het er niet van komen tijdens de 20 weken echo dat laat ik alsnog een extra echo doen. Ik kan ook niet wachten totdat de kleine gaat trappelen. Ik heb af en toe het idee dat er wat fladdert vn binnen, maar ik kan dat nog niet plaatsen. Ik ook nog wel een beetje vroeg
Gewoon helemaal geen foto's haha, lijkt op mama ook fotoschuw . Ooohh ik kon daar juist niet op wachten om na de 20 weken echo het te laten inplannen, wat een geduld heb je Leukk al gefladder voelen vind zwanger zijn zo mooi en bijzonder, gun het iedereen die het mee wilt maken