Ervaringen 2e keer strippen bij eerste zwangerschap?

Discussie in 'De bevalling' gestart door YorNikFay, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. YorNikFay

YorNikFay Lid

4 mrt 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi.

Ik ben nieuw hier dus nog even ontdekken hoe alles werkt!

Ik ben even benieuwd of er dames zijn die ervaring hebben om voor de 2e keer gestript te worden?

Ben zelf gisteren gestript, een hoop gerommel harde buiken krampen ed. Maar helaas zit mn beeb nog in mn buik:pmorgen nog een poging wagen. Had overigens al wel 2 cm ontsluiting

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh spannend! Met 3 cm kunnen ze, handmatig, je vliezen doorprikken.
    Ik was zonder resultaat 4 x gestript, maar ik zat dan wel nog potdicht.

3. YorNikFay

YorNikFay Lid

4 mrt 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké! Nou hopen dat ik misschien morgen al 3 cm heb. Volgens mij zojuist m'n slijmprop verloren. (Dik bruin/rood sliertje) sorry voor de detail haha.

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja dat klinkt als een deel van je slijmprop.
    Het klinkt misschien gek, maar als je probeert te slapen en je lichaam ontspant. Dan kan het zomaar ineens spontaan beginnen.
    Zo ging dat bij mij

5. YorNikFay

YorNikFay Lid

4 mrt 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe vandaag lekker niks inderdaad. Bedankt voor de tip! Spannend hoor zo de laatste loodjes.

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Spannend hoor! Bevallen is zo gaaf!
    Ik ontmoette toen de oervrouw in mezelf haha.

Heeeel veel succes met de laatste paar loodjes. Wist je dat de meeste bevallingen 's nachts begint? Bereid je maar voor ;)
    Ik verloor m'n slijmprop overdag en diezelfde nacht om 3:00 barste het feestje los met gebroken vliezen.

7. YorNikFay

YorNikFay Lid

4 mrt 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik kijk er ook erg naar uit. Vooral om mijn kleine meid eindelijk vast te kunnen houden. Ik hoor inderdaad vaker over die oerkracht. Heel benieuwd of ik die ook bezit :D

Oeps vannacht zou t kunnen gebeuren dus.. Goede rede om lekker veel te slapen vandaag :p

8. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Niet helemaal wat je vroeg, maar toch :)... Ik ben bij de tweede, twee keer gestript en twee keer heeft het niets uitgehaald. Na de tweede keer kwam wel de slijmprop los, maar dat was het. Paar lichte weeen en klaar is kees. Pas toen de vk mn vliezen ging breken vond mn dochter het mooi geweest en kwam ze.

Veel succes straks! Hopelijk duurt het niet meer zo lang!

Deel Deze Pagina