intrapilid en prednison/ utro bij cryo tp, ervaringen gezocht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Vadain, 3 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zal in het kort mn verhaal vertellen. 1e zwangerschap in 2007 zoon geboren. Tweede zwangerschap 2009 miskraam bij 10 wk en twee maand later zwanger van mn jongste zoon en in 2010 geboren.
    Moeder van twee kinderen na de komst van de jongste bleef het kriebelen en zijn we verder gegaan in de mmm.
    Al snel zwanger maar miskraam en zo ben ik nu bijna 4 jaar verder maar ook wel een pauze gehad ( was op) en totaal 11 miskramen waaronder 2 keer bbz gehad. In UZ Gent meerdere keren geweest en ook dat leek niet te werken kreeg alsnog mk. Nu werd ik bij de laatste zwangerschap telkens geprikt op van alles en nu blijkt dat mn progesteron enorm keldert tegen de 6 wk ook blijkt dat er ontstekingswaarde heb terwijl ik echt verder nergens last van heb. Waar komt het vandaan? In overleg met Gent krijg ik nu voor de tp een intrapilid infuus en ook na de tp. Ook moet ik prednison, clexane ( mtfr homozygoot) 3x 400 mg utrogrstan opsteken en hoge vitamines slikken. Maandag 28 dec bleek mn bloedwaardes allemaal netjes en werd 31 december ongesteld. Nu heb ik nog 12 cryo's en kan ik gelijk starten dus ik ben ergens heel blij aan de andere kant ook bang..
    Meer mensen met bovenstaande ervaring ?

2. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Niemand

3. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Echt helemaal niemand

4. Peetje1980

1 sep 2015
    5
    0
    0
    Ik ga wel prednison krijgen maar dat is omdat mijn afweersysteem te sterk werkt omdat ik te weinig regulatorische t cellen heb die het horen te remmen. Maar hoor hele goeie verhalen over het infuus en de prednison. Ik kan je er volgende maand pas meer over vertellen.

5. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie. Ik ben inmiddels gestart en ik ben benieuwd wat het gaat doen. Voor jou ook heel veel succes

6. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb het gebruikt. Wat wil je weten?

7. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Maartje; ik ben benieuwd of prednison echt kan helpen bij herhaalde miskramen. Ik heb morgen mn tp ( 1 of 2)

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb geen ervaring met (herhaalde) miskramen, wel met herhaaldelijk IVF falen en dreigende miskraam/vroeggeboorte.

Bij mij hebben de medicijnen wel gezorgd dat het goed is blijven gaan.

Ken je het boek "is your body babyfriendly" van dr Alan Beer?
    Daar staat in uitgelegd dat herhaaldelijk IVF falen en miskramen veel overeenkomsten hebben. Het wordt vaak samen in 1 adem genoemd.

Succes met jouw TP!! Hopelijk lukt het bij jou deze x met de medicijnen!! Naast wat Gent adviseert hebben ook veel dames baat bij zeer hoge doseringen omega 3 verzuren om de ontstekingen te minimaliseren. Niet (!!) omega 6, uitsluitend 3!

9. Vadain

Vadain Lid

30 mei 2015
    83
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik ben heel benieuwd. Omega 3 slik ik ook.
    Soms lijkt het hier een waar apotheek.

10. Peetje1980

1 sep 2015
    5
    0
    0
    Ik ben vandaag begonnen met prednison. Ben heel benieuwd!
    Welk merk omega 3 slik jij? en hoeveel zit daar in? Ben beetje zoekende nog.

11. Selmaa

Selmaa Actief lid

1 jan 2016
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb prednison geslikt 4 dagen lang voor de terugplaatsing icm antibiotica. Daarnaast spuit ik nu ook clenaxe.

12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hoogste dosering van De Tuinen.

Deel Deze Pagina