Bij mijn dochter ben ik bevallen met 38,5. De 39 weken halen is dus nieuw voor me en ik merk dat ik er ook zo anders tegenaan kijk. Ik wacht nu echt! Ik had dat totaal niet bij mijn eerste en kwam eerder plotseling. Ik wordt ook gek van mijn nesteldrang, dat is dit keer zoveel erger. Dit kindje was al met 26 weken volledig ingedaald en ik was zooo bang dat ze te vroeg zou komen ook omdat we in de verbouwing zaten en pas met 38 weken eigenlijk helemaal klaar was met de kamer en inkopen doen. Nu weet ik gewoon niet zo goed wat ik moet doen.. Ik wil kopen en kopen maar ik heb alles al En het huis is niet perfect zoals ik het wil. Ik ben zo onrustig en kan ook niet stilzitten. Elke nacht denk ik.. Zal het gebeuren en als ik wakker wordt dan ben ik weer verbaasd dat ik nog niet ben bevallen. Ergens denk ik ook dat het een beetje hetzelfde zal verlopen bij mijn eerste zwangerschap terwijl dat helemaal niet zo hoef. Ik had het idee dat je eerste kindje altijd wat langer bleef zitten maar elk zwangerschap is anders.. Ik wacht het af
Herkenbaar hoor... Lucas kwam hier met 40 weken precies en Benjamin was 1 week overtijd. Dat was de langste week van mijn leven! Je kunt idd niet veel meer doen dan afwachten
Het is stilletjes in mijn buik aan het einde van de zwangerschap, Wel voetjes die altijd op dezelfde manier heen en weer trappen. en af en toe een halve draai en een uitrek houding Bij jullie ook? Gek idee eigenlijk dat een kindje in mijn buik net zo goed ook in de wieg kan liggen omdat het 'klaar' is.
Hoi hoi, Heel herkenbaar, hier ook 39 (+2 ) zwanger van de tweede. Onze eerste kwam op de uitgerekende datum, maar ik had stille hoop dat deze iets eerder zou komen. Wél een hoop gerommel, steken in mijn buik en een menstruatie-achtig gevoel maar volgens de vlos heel normaal bij een tweede en dat kan best even aanhouden. Geen signaal dat het heel snel gaat beginnen helaas! Hier is de kleine ook rustiger geworden in mijn buik trouwens. Zouden alle kindjes rustiger worden als het bijna gaat beginnen? Groetjes!
Ik ben ook 39 weken en merk dat de baby al een paar dagen echt veel rustiger is. Inderdaad alleen wat uitrek pogingen ofzo. Hopelijk dus een teken dat hij snel komt. Op wat harde buiken na ( die ook veel minder zijn geworden ) ook helemaal niks. Ben zo benieuwd!