34 weken, buikpijn! Voorweeen?

Discussion in 'De bevalling' started by Marleen1, Apr 6, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

Sep 23, 2014
    545
    456
    63
    Sinds gistermiddag had ik al buikpijn, wel dragelijk en kon er alles om doen. Totdat ik 's avonds in bed ging liggen.. toen begon de ellendige menstruatiepijn. Het deed dusdanig pijn dat ik absoluut niet kon slapen..
    Het kwam niet in een golfbeweging maar was eigenlijk continu gelijk. Uiteindelijk werd het tegen half 3 minder en toen nog wat geslapen.
    Vanmorgen beetje beurs gevoel en de hele dag hele lichte buikpijn. Kindje was erg druk aan het bewegen!
    Zie al op tegen komende nacht..
    Zouden dit voorweeen kunnen zijn? Iemand ervaring mee?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Het kan vanalles zijn, harde buiken, voorweeën, indalingsweeën. Dus als je het niet vertrouwd, altijd de verloskundige bellen voor advies. En mocht dat nodig zijn een ctg ter controle.

3. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

Sep 23, 2014
    545
    456
    63
    Bedankt voor je reactie! zou ik dan ook zeker doen. Maar omdat het geen golfbeweging is, zie ik het nog niet als echte weeen en vond ik smacht bellen nog niet nodig... het kindje was al zo goed als ingedaald dus denk niet dat dat het is..

4. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Misschien dan harde buiken. Met een 2e of volgende zwangerschap kan je dat sneller hebben. Hier had ik bij de eerste 2 trouwens meer heftige krampen dan golvende weeën. Ik snapte de omschrijving als een golf pas bij de 3e bevalling.daarvoor vond ik de vergelijking met een heel heftige menstruatie meer kloppend.

5. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Mijn weeën voelden als nare menstruatiekrampen. Pas bij 8cm ontsluiting werden het golven.
    Ik zou toch ff bellen als ik jou was.

6. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

Nov 21, 2016
    1,308
    693
    113
    Female
    Hoe gaat het nu?

7. Marleen1

Marleen1 Bekend lid

Sep 23, 2014
    545
    456
    63
    Bedankt voor je reactie @Pink06! De buikpijn is gelukkig weg gegaan. Alleen begon ik gisteravond met overgeven en diarree, echt alles er uit.. aangezien dat ook een teken van een nadere bevalling is ben ik wel op mijn hoede. Afgelopen nacht wel redelijk geslapen en voel me nu weer oké.

8. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

Nov 21, 2016
    1,308
    693
    113
    Female
    Graag gedaan! Wat gek he?! Goed naar je lichaam luisteren, maar gelukkig doe je dat al! Hoop dat het een buikgriepje was en je kleintje nog even blijft zitten!

Share This Page