Iemand ultieme tip? Buurmeisje bijna drie. Ze heeft nog geen verkleedkleren. Wat en waar zal ik kopen? Mag 15-20 euro kosten.
Bij Intertoys hebben ze wel leuke dingen. Je kunt een verkleedkoffertje halen met 3 princessenjurkjes voor geloof ik 15. Bij de Action kun je vervolgens voor 5 losgaan op tiara's, sieraden, muiltjes enz
Kinderen | Meisjes 92-140 | H&M NL Zoekresultaten Verkleedspullen en tentjes online bestellen bij hema.nl Die bij de Hema zijn echt ook erg leuk en niet duur. Let er wel op dat je zeker een maat groter besteld, want het valt altijd echt klein!
Verkleedkleding kopen? Leuke verkleedkleding koop je bij Kostuums - Kostuums voor meisjes - Toys"R"Us bol.com | 3-6 jaar, Meisjes, Kostuums voor meisjes, Hobby & Creatief | Speelgoed...
Zag die "kistjes" met 3 jurken ook bij Bart Smit. Zowel bij Bart Smit als intertoys kun je online bestellen. De kistjes zijn uiteindelijk wel van karton natuurlijk.
Hema is leuk, maar erg slechte kwaliteit! Voor zo´n bedrag kun je gemakkelijker even bij een onafhankelijke speelgoedwinkel kijken. Bij ons heb je twee winkels die niet van een grote keten zijn, en die hebben erg originele dingen. Wel vaak iets duurder, meer richting de 20 euro per set, maar je ziet dat de kwaliteit echt veel beter is. Hier gaan die goedkope Hema-jurkjes maar een paar maanden mee, dan zijn ze alweer gerafeld of ergens stuk. Dus ik zou dan voor een wat beter merk gaan!