Hallo, Blijdschap over mijn prille zwangerschap (4,5 weken!) wordt overschaduwd door mijn onzekerheid inzake mijn gewicht. Ben nu eenmaal zwaar gebouwd en ben bang dat dit toch nog roet in het eten kan gooien. Heeft iemand ervaring hiermee en niet onbelangrijk tips? Groetjes, Mootje
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Op je vraag heb ik geen antwoordt. Liefs wolly
Ook ik heb geen antwoord op je vraag. Je verloskundige of gyn kunnen je hier vast verder bij helpen. Bel ze gewoon vast en geef je verhaal aan...dan mag je vast eerder komen voor een gesprek! Welkom hier! Ik hoop dat je het hier naar je zin zult krijgen! Elmo
Hoi Volgens mij is het onzin dat je meer kans hebt op een miskraam als je zwaarder bent. Wel kan je moeilijker zwanger raken maar dat is bij jouw niet zo zo te lezen. Een miskraam gebeurd nu eenmaal als het vruchtje niet goed zit en dat kan als je 50 kilo weegt maar ook als je 150 kilo weegt. Als het goed is laat het meestal niet vanzelf los. Maar bel voor de zekerheid je huisarts maar op als je bang blijft. Sterkte ermee. En gefeliciteer met je zwangerschap. GR