Graag wil ik even mijn verhaal doen. Allereerst een verrassing toen ik een test deed omdat ik maar niet ongesteld werd en die werd licht positief. Zwanger van de derde. Blij maar ook even een shock we hebben jaren lang met veel moeite incl. Mmm twee prachtige kinderen. En dan nu zomaar opeens zwanger. Een cadeautje. Natuurlijk wilde ik nog een test doen en die was nog steeds een paar dagen later licht positief. Mmmm zal het wel goed zijn dacht ik nog. En toen dagen lager verloor ik witte slijm met roze bloed. En daarna werd het licht grijs bruin. Gelijk dacht ik dat het niet goed kon zijn. En nu sinds gisteren mega veel bloed helder rood met slierten. Aangezien ik nu 5 weken zou zijn kunnen ze nog geen echo maken omdat er nog niet veel te zien is. Pfff volgens de verloskundige kan het twee kanten op. Ze denkt ook wel de verkeerde kant maar er zijn altijd kansen waarbij het toch goed zal gaan. Ik ben nog altijd niets verloren qua vrucht etc. Maar wil dat iets zeggen? Heeft iemand hier ervaringen mee?
Ik denk dat het niet goed is. Een vruchtje zul je bij 5 weken niet herkennen. Bij mij vielen bij de miskramen tot een week of zes ook erg mee qua kramp. Je zou over een dag of drie nog een test kunnen doen om te kijken of hij veel lichter wordt.
Klinkt inderdaad niet zo positief, ik zou het even aankijken en kijken of de test minder duidelijk is dan voorheen.
Helaas zit er dan niets anders op dan afwachten. Over twee weken staat de echo gepland. Dan weten het zeker of het mis is of niet. Ik vermoed van wel. Krampen en nog steeds bloed verlies.
Heel veel sterkte en dat afwachten is het ergst wat er is. Ik herken je verhaal en bij mij helaas niet goed afgelopen,maar hoop dat het bij jou wel goed zit! Sterkte
heel veel sterkte, ik zou er vanuit gaan dat het niet goed is.dan kan het altijd meevallen. bloed en krampen klinkt alleen niet zo best bij mij was dat een miskraam
Vandaag de echo gehad. Helaas was het geen goed nieuws. Er was niets meer te zien op de echo. Dus toch een miskraam geweest.
ohh wat rot! heel veel sterkte.. ik weet hoe het voelt.. en dat afwachten elke keer maakt het er niet makkelijker op. ik hoop dat je snel zekerheid hebt meid. en hopelijk mag je gaan genieten van je zwangerschap! Ik ben het alleen wel eens met Marjol..voor mij betekende het bad news..sorry, zou willen dat ik een positieve ervaring kon delen.