Nu mijn buik groter wordt heb ik zó'n moeite met lekker slapen s'nachts. Ik kan geen comfortabele houding vinden waardoor ik continu aan het draaien en woelen ben. Wie heeft goede tips voor mij? Iets met kussens of iets dergelijks?
ik lig altijd op me zij met n kussen tussen me benen dat ligt het lekkerste voor mij want op me rug liggen is no done! dan lijkt het wel alsof me maag in elkaar geduwd wordt hahaha
misschien is het handig om eens te kijken voor een voedingskussen die zijn handig tijdens en natuurlijk na de zwangerschap! succes ermee grtz Ramona
en lig je dan met je benen op elkaar of wat zijdelings naast elkaar met dat kussen ertussen? ik ga het in ieder geval proberen. groot/klein kussen?
Ik slaap nu ook sinds kort met een voedingskussen,echt een uitkomst,meestal lig ik dan op me zij met 1 been deroverh1 en me hoofd op t einde Sterkte!
Voor als je op je zij slaapt zoals ik: Kussen van redelijke dikte (die niet meteen inzakt) tussen je bovenbenen/knieen en onderbenen. Zodat je benen n stukkie van elkaar af blijven. Dat houd je bekken recht en dat helpt enorm tegen bekken pijn. Ik had nml eerst n te dun kussen en liep met tijd en wijle als n oud wijf rond. Nu n dikker kussen en loop weer als n kiviet...wel n zwangere kiviet die waggelt...maar toch En sommigen vinden het fijn om n kleiner kussen onder hun buik te doen om die n tikkie te ondersteunen. Dat heb ik niet nodig en gelukkig maar want heb al genoeg ruzie met t kussen tussen mn benen soms Als je wat verder zwanger bent en je krijgt oprispingen (het zuur) dan kan je t beste je hoofd einde iet wat omhoog zetten. Geld t zelfde voor onrustige benen...je voeteneinde n beetje omhoog zetten (als je geen electrisch bed hebt doe je n kussen of wat diks onder je matras.) Als je op je rug ligt is t meestal lekker om n kussen in je knie holtes te doen. Dan draait je bekken ook n beetje zodat je baarmoeder je maag en longen niet door je keel naar buiten drukt (tenminste zo voelt t voor mij ) helpt dus ook weer tegen t zuur
Kussen tussen je benen ja dat is best comfortabel. met voedingskussen heb ik ook geprobeerd maar omdat je misschien iets meer draait en naar het toilet moet is deze te groot en gaat niet automatisch mee naar je andere zijde. met een gewone heb je niet het gevoel of je je hele bed moet verbouwen haha
ik leg 1 been meestal op de heup van mijn vriend, heerlijk ligt dat en hij heeft er geen last van ja je moet wat uitvinden, en inderdaad een kussen tussen mn knieen..