Hoe ziet de ontlasting eruit dan? Poept ze zo vaak omdat het hard is en het er niet in één keer uitkomt?
neemt ze de tijd wel om 1 a 2x goed uit te poepen? Mijn dochter deed dat ook weleens nml, ze had dan geen zin om er goed voor te gaan zitten zeg maar en moest dan een half uurtjes later weer.
ja ik weet het niet......ze poept soms echt iedere keer harstikke veel.... Zou ze dan niet goed uitpoepen! En ze eet niet eens zoveel ...
Hoeveel tijd zit er tussen? Als dat echt een paar uurtjes is telkens (en het is qua structuur ook bv niet heel dun of juist stevig), dan heeft ze waarschijnlijk gewoon een snelle spijsvertering. (Vaak is een maaltijd ook een trigger, dus dat ze bv na het ontbijt moet, en dan na de lunch weer en na het avondeten weer; door het eten wordt de peristaltiek van de darmen bevorderd en wordt er dus letterlijk ruimte gemaakt voor de nieuwe maaltijd.) Als er idd maar even tussen zit, dan kan het zijn dat ze niet goed uitpoept.
Nou er zit echt een paar uur tussen, en ze is idd een smalle meid! Altijd al geweest....zusje poept ook erg vaak hahahaha.. En ze heeft het idd ook vaak tijdens het eten maar ik vraag me af of ze echt moet of dat het een spelletje is....
Mijn zoon heeft dit gehad toen hij nog in de luier zat. wel 4 a 5 keer per dag poepen. nu hij zindelijk is is het meestal 2x een grote boodschap op een dag, vind ik nog veel voor een 3 jarige maar hij is smal en lang en heeft blijkbaar een snelle stoelgang.