Nou het is gebeurd hoor.. De ene helft is positief, de andere niet.. De rechterkant was echt snel gedaan, 2 minuten ofzo, en deed geen/nauwelijks pijn.. Ik riep nog: oh, dit is goed te doen.. En links was echt hels Mijn baarmoeder ligt wat naar achter en mijn eierstokken dus ook iets verder weg, voornamelijk links een probleem.. Leek wel of de verdoving daar niet kwam ofzo.. Paar x geprobeerd, maar uiteindelijk daar maar 1 of 2 aangeprikt omdat k lag te kronkelen in de stoel.. Dus dat viel wel vies tegen.. Maar zelfs dan was t minder erg dan dat ik me had voorgesteld.. Maar daar ben ik altijd erg goed in Hoop wel dat het niet nog een keer hoeft.. Uiteindelijk +/- 8 follikels aangeprikt, opbrengst van 4 eitjes.. Morgen horen we van het lab of ze embryo's zijn geworden.. Het was vooral veel sneller voorbij dan ik had gedacht, was echt maar 5 minuten ofzo.. Maar ik had ook niet superveel follikels.. Vandaag weinig last nog, dus op zich snel hersteld.. Aan de ene kant zou roesje wel fijn zijn, maar aan andere kant voelt het ook wat overdreven voor 5 minuten, ook aan narcose zitten risico's.. Dus denk dat ik het voor een eventuele volgende keer niet zou doen als de mogelijkheid er was.. Gemengde gevoelens hier dus
Nou gelukkig is het voorbij meid, wel jammer dat de linkerkant je zoon pijn deed. Ik mag morgen weer! spannend! En de zenuwen komen nu wel een beetje hoor. Maar we zullen zien. Heb je ook al een terugplaatsing gehad??? En had je een topper? En weet je ook al of ze kunnen invriezen?
Nou dames, mijn dag kan niet meer stuk! Alle 3 de embryo's waren van goede kwaliteit, ik heb er 1 teruggeplaatst gekregen, en de andere 2 waren ook goed genoeg om in te vriezen Dus al met al supergoed! De testdag is op manlief z'n verjaardag, dus ik hoop dat ie dit jaar dan toch eindelijk een heel speciaal kadootje krijgt!
Ooohwat goed zeg!!! Je hebt vast over 2 weken een mooie positieve test! Ik ben vanochtend geweest en heb 4 eitjes. beetje een tegevaller vorige keer had ik 7. nu hoop ik dat ik ook zoon mooie bevruchtingsscore heb als jou
dag leo85, Iedereen zal je vast aanraden om te ontspannen. Maar dat zal niet lukken! Een advies dood ga je er niet van, en volgens mij flauw vallen ook niet. Het kan pijn doen maar hoeft niet bij iedereen zo te zijn. Ik heb t wel pijnlijk ervaren maar als ik niet zwanger wordt van de tp en de cryo zal ik zeker weer een punctie ondergaan. ps dat moet ook genoeg zeggen toch? Veel sterkte xxxx
Hoi Leo85.......... Wat fijn dat je 3 goede embryo's had zeg....super..... Nu nog ffies een spannende tijd tegemoet en we hopen natuurlijk binnenkort goed nieuws te lezen hier haha.... Groetjes Shady