Kleurpotloden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Polletjepiek, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Welke kleurpotloden gebruiken jullie?

Wij hebben momenteel die van de hema. Maar die kleuren helemaal niet goed.

2. kiddie

kiddie Niet meer actief

Hoi! Ik heb ze nog niet maar ben verkoopster geweest ;) De kortjakjes van Bruynzeel zijn super voor kleintjes!

3. Prissie1983

Prissie1983 Actief lid

6 feb 2008
    237
    0
    0
    Wij gebruiken tot nu toe altijd wascokrijtjes, dat "pakt" wat beter en kleurt feller, zien ze beter wat ze doen.

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

We hebben ook wel viltstiften maar dat is zo'n geklieder. Dus dan maar even achter die kortjakjes aan en waskrijtjes.

Ze heeft pas ontdekt hoe leuk 'tekenen' is en wil nu dus vaak tekenen. Het is dan wel belangrijk dat het makkelijk kleurt. Met de potloden van de hema moet heel hard gedrukt worden, zelfs wij kunnen er niet zo goed mee kleuren, laat staan zo'n kleine bijna peuter. Al zijn ze wel voor kleintjes bedoelt;).

En voor mama is het wel prettig als het niet een al te grote zooi wordt.

5. Tink

Tink Niet meer actief

Ik zeg: Lyra! Niet goedkoop, maar wat zijn dat fijne potloden. Geven goed kleur af, en heel belangrijk: ze breken niet van binnen als ze vallen. Sommige potloden blíjf je maar slijpen omdat ze van binnen stuk zijn, maar niet met Lyra.
    Ze zijn driehoekig van vorm, houden dus ook lekker makkelijk vast. En slijpen kan met een gewone punteslijper voor dikke potloden.
    Er zijn basissetjes te koop met 12 kleuren, maar je kunt nog veel meer kleuren (ook de basiskleuren) los kopen, in lange of korte versie.
    Te koop bij o.a. winkels met houten speelgoed.
    Ik ben er erg enthousiast over, en de kinderen ook.
    (Nee ik heb geen aandelen :D)

Deel Deze Pagina