Mijn zoontje van 18 maanden wordt sinds een week iedere ochtend om 5 uur (!) wakker. Begint dan te jammeren.. Als ik naar hem toe ga om hem toe te dekken gaat hij gelijk staan en is het "uit" " uit". Heb al eens geprobeerd om hem bij me te nemen, maar dat helpt ook niet. Later naar bed helpt niet. Herkent iemand dit en moet je dit maar gewoon laten gaan. Misschien een fase?
die van ons is nog wel heel jong maar sinds het verzetten van de klok is het standaard 6 uur smorgens. en eerder was het altijd uurtje of half 9 dus moet daar ook wel ff aan wennen hoor. hoop dat dat ook een soort van fase is en dat die snel weer over waait
Hier was het idd ook een fase, heeft een weekje geduurd. Hij riep dan echt klaar wakker; MAaaaaaaaaaamaaa maaaaaaammaaaa.. En dan as ik op de kamer kwam; Hallo Mama, en; Slaapzak uit?... Hihihi. Nog wel even mee naar onze kamer, even tv kijken, en dan zaten we dus echt wel om half 7 al beneden.. Hihihi Gelukkig is het nu weer 7 uur. is al een hele verademing na 5 uur/half 6 telkens... Succes!