Ik heb zo'n ontzettend zin in een bifi worstje maar mag je dat wel of niet? Edit Beheer: Wij kregen van een oplettend lid het bericht dat de adviezen in dit topic niet allemaal kloppen. Daarop hebben wij navraag gedaan bij de producent. Dit is hun reactie:
Ik zou niet weten waarom niet hoor meis. Hier ook een eerder topic. http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/306540-bifi-worstjes-niet.html Geniet ervan
Bifi is toch salami/cervelaat? Dat mag je toch niet omdat er rauw vlees in zit? Zit er in een bifi dan geen rauw vlees?
Nou ik zit heerlijk aan en bifi op dit moment Staat inderdaad op de verpakking gerookte gedroogde worst YES
Als het gerookt is mag het wel begreep ik, maar als het luchtgedroogd is niet. Omdat dat laatste in feite rauw vlees is. Ligt er dus aan wat op de verpakking staat zou ik zeggen.
Bij me eerste 2 zwangerschappen me gek gegeten aan salami. Was toen nog niet "verboden" vk en gyn vinden het ook slap.Aangezien het al jaren gewoon gegeten word. Al heb ik het deze zwangerschap nog niet aangeraakt word er misselijk van bij de gedachte