Hallo meiden, 8 januari begon mijn vroege miskraam. Ik was dan 4,5 week. Dus nog heel pril.. 8,9,10 roodverlies. Met stolsels. Vanaf 11 tm 15 bruinverlies dat met de dag minder werd. 16 & 17januari geen bloedverlies meer. Alleen witte afscheiding. Nu net na grote boodschap ineens weer donkerbruin verlies? Kan dat komen door teveel druk? Of kan dit nog steeds door de miskraam komen? Hoelang hadden jullie bloedverlies en hoe verliep dit? Ook met een paar dagen niks en dan ineens weer wel?
Bij mij was het net als een menstruatie. Maar inderdaad wel in de weken daarna nog 2x bruinverlies gehad.
Hier was het bij de miskramen tussen 4 en 5 wk ook meestal net een menstruatie met erna nog wat bruinverlies.
Bruin is oud, dat kan best nog ergens gezeten hebben, nu je baarmoeder weer in z'n normale staat komt gaat het eruit. Zolang je geen koorts krijgt of hele hevige buikpijn met veel bloedverlies hoef je je geen zorgen te maken.
Kan inderdaad gestopt zijn en dan ineens weer bruinverlies. Bij mijn controle echo zei ze ook te zien dat er nog wat bloed in mijn baarmoeder zat. Dat kan er ineens nog uitkomen, of met de volgende menstruatie. Niks gek aan dus