Ik vind het ook maar eng. geloof er normaal niet in, maar nu toch brrrr. Denk eraan om kk thuis te houden van school. Is kk iig bij mij als de wereld vergaat, dicht bij mij en niet heel ver weg op school.
Melanie heb idd ook iets gezien op tv over magische krachten van andere planeten op de aarde ( kan het venus en nog een geweest zijn?) Deze trekken zo aan de aarde omdat ze loodrecht op de aarde staan en de aarde kan die krachten niet aan.
Ik ben er niet bang voor....maar denk stiekem toch soms van stel je toch eens voor.... Maar ja als het zo is dan is het zo.... Ik ben thuis met mijn kindjes dus ik op ze dan goed vast zeg nog even dat ik echt heel veel van ze hou en ja daar gaan we dan....
Maar de planeten draaien al miljoenen jaren om elkaar - en de zon - heen... en de aarde draait nog steeds, en zal dat nog wel even blijven doen hoor... Mensen, laat je toch niet zo gek maken door dit soort nonsens... Ook ná 21 december zullen we er allemaal nog zijn, en dan gaan we toeleven naar de volgende datum waarop de aarde zal vergaan... Ik gok dat het ergens tussen 2016 en 2018 plaats zal vinden... en daarna in 2020, en dan elke 5 jaar daarna...
Ik was als kind héél gevoelig voor 'het einde van de wereld' voorspellingen. Mán, ik heb jaren in angst doorgebracht tussen 1980 en 2000. Uiteindelijk, na zo'n 8 keer blijverrast de ochtend ná het zogenaamde 'einde van de wereld' wakker te zijn geworden, ben ik het één en ander met een grote korrel zout gaan nemen. Zolang de mens nog niet accuraat het weer 5 dagen in het vooruit kan voorspellen lig ik niet meer wakker van deze 'de wereld vergaat volgend jaar' nonsens...
Jij gelooft in de voorspelling van maya's en denkt danaan vuurballen? Wel bijzonder aangezien maya's de rampen vooral gewijd hebben aan het water (mega overstromingen, grote stormen enz) ik zou toch uberhaupt meer willen weten over datgene waar ik bang voor was... (overigens is 'the end of time' vooral zo extreem de wereld ingeholpen door amerikaanse sektes en propaganda.
When the Moon is in the seventh house and Jupiter aligns with Mars then peace will guide the planets and love will steer the stars Aquarius Aquarius
Ik ben vrijdag heerlijk in de Efteling, als ik ga dan ga ik tenminste wel na een lekkere gezellige dag Ik word eerlijk gezegd moe van mensen die denken dat de wereld vergaat, hoe vaak moeten wetenschappers nog zeggen dat de Maya's niet hebben voorspeld dat de wereld vergaat maar dat er een nieuw tijdperk komt ?? Kom op zeg, ga je druk maken om ECHTE problemen in het leven
maar zoals hoe de planeten vandaag staan is ook nog nooit gebeurd, er zullen altijd afwijkingen zijn want de planeten worden aangetrokken door de zon, elk jaar is de aarde 2milimeter dichertbij de zon dus het maakt niet uit hoe de planeten vrijdag staan ten opzichte van de zon. elke dag is uniek, komt maar 1 keer voor
tja ik denk ook een nieuw tijdperk! vrijdag heb ik niet echt tijd om er over na te denken, we hebben bruiloft in de andere kant van het land en verdeeld over 2 dagen. Dus ben druk aan het pakken en kapper en er naar toe rijden. Huisje inrichten (huisje gehuurd) ach we zijn dan wel samen maar ik ga voor een nieuw tijdperk! En ik hoop dat het allemaal wat fijner wordt in de wereld! en dat de jongens een fijne toekomst tegemoet gaan.
21:00uur? Dan heb ik de hele familie thuis, ze doen maar....Manlief zal er niet veel van meekrijgen, die komt dan uit de kroeg van een kerstborrel hahah. Me kindjes slapen dan als t goed is, dus ben dan alleen..... Kan me er echt niet druk om maken, het is al zo vaak gezegd en we staan er nog steeds. Heb wel wat anders aan me hoofd op t moment...
Ik kijk uit naar vrijdag dan word mijn knulletje 3 jaar. En ik geloof dat er maar 1 iemand is die bepaald wanneer het onze tijd is.
de mayas hebben trouwens veel voorspellingen gedaan die klopte. ook hadden ze al door dat er planeten waren en zonnestelsels die wij mensen pas vorig jaar ondekt hebben. hoe wisten de mayas dit? de mayas hebben ook jaren van 365dg alleen hebben een andere manier van tellen. moedernatuur gaat de wereld opruimen door meer natuurrampen zoals aardbevingen, verschuivingen en overstromingen. al met al vergaat de wereld niet maar zou er wel een grote verandering plaatsvinden. de 4e dementie is voorbij, we zitten nu in een tussenwereld en op 21 december stappen we over in de 5e dementie. Dit moet dingen doen met onze bewustzijn, tempratuur op aarde, en de manier van leven en denken van ons. er is geen een maya die zegt dat de wereld vergaat. Er eindigd inderdad wat en we beginnen aan iets nieuws. iets wat we niet kennen. de planeten en ons zonnestelsel zullen gereorganiseerd worden. niet alleen ons zonnestelsel maar ook andere in de ruimte die er volgens de mayas zijn (die overtuigd zijn van meer planeten met leven) .En op dat moment komt ons zonnestelsel in één lijn te staan met het centrum van de melkweg genaamd "Hunab K'u". Een aantal bestaande theorieën over de veranderingen rondom 2012 zijn: In 2012 daalt de hemel neer op de aarde De aarde raakt uitgeput en houdt op te bestaan Het ontstaan van (natuur)rampen Het uitbreken van oorlogen Er volgt een periode van vrede en harmonie De Mayas beschrijven 21 december 2012 als de overgang naar een nieuwe bewustere wereld. Een wereld van verandering, harmonie en wedergeboorte. Ook volgens onder andere de Hopi- en de Sioux indianen in Noord-Amerika eindigt het huidige tijdperk waarin we leven in 2012 en zal er een zogeheten Nieuw Tijdperk aanbreken.
Sja we kunnen er toch niks aandoen, als t gebeurd gebeurd het. Zo niet dan gaan we vrolijk verder waar we gebleven zijn. De aarde kan elke dag wel vergaan, denk niet dat iemand precies een datum weet waarop het zal gebeuren!
Nou idd die tijd herinner ik me nog zo goed! De jaren vliegen voorbij hoop gevoelsmatig dat minder gaat worden..en geloof zeker in een nieuw tijdperk!