Hallo verloskudige! Of het de hormonen zijn... ik weet het niet, maar ik pieker de laatste tijd een beetje over het volgende. Aankomend weekend moeten we op familiebezoek in België. Het is 2 uur er naar toe rijden. Als we gaan ben ik precies 33 weken en 1 dag zwanger. Nu ben ik zo bang dat er opeens iets gaat gebeuren van binnen en dat ik daar naar het ziekenhuis moet. Ik lees zoveel over vroeggeboorten dat ik angstig ben om ver van huis weg te moeten. Ik ben zo bang dat ons dat ook gebeurt. Maar aan de andere kant denk ik dan weer als er iets gebeurt, daar zijn ook ziekenhuizen toch?! Ik weet niet of de gedachten over een vroeggeboorte reeel zijn. Straks draag ik dik 40 weken en heb ik me weer eens gek laten maken door al dat gelees op internet. Mijn zwangerschap verloopt tot nu toe gewoon goed. Nog geen klachten en tot nu toe voel ik me goed. Ik hoop dat je me wat raad kunt geven? Alvast bedankt voor je tijd! Groeten van zonnetje
hoi Zonnetje, De kans op een vroeggeboorte is erg klein. Het kan natuurlijk altijd gebueren maar ik zou er zeker niet vanuit gaan. Neem gewoon je zwangerschapskaart mee. Geen zorgen,gewoon naar België gaan en genieten! En probeer inderdaad niet teveel te lezen, want als je je over alles wat er kan gebeuren zorgen maakt... dat schiet niet op! Mirjam