Derde kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ambertje1105, 15 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ambertje1105

    20 feb 2015
    66
    52
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw op dit forum of Nouja nieuw met de zwangerschap van mijn zoontje heb ik hier ook wel eens iets geplaatst maar dat is alweer 3,5 jaar geleden. Voor twee weken geleden hadden mijn man onveilig seks gehad. Dit was in the heat of the moment en achteraf niet slim natuurlijk. Nu zijn mijn andere twee kindjes echt door de anticonceptie heen gekomen dus we zijn beide erg vruchtbaar. Ik heb getest of ik vruchtbaar was en dat was ik in die periode. Nu was een derde kindje niet echt gepland ook door de financiële situatie waar we in zitten maar goed soms kun je het niet plannen en daardoor zou een derde kindje ook gewoon welkom zijn. Nu is mijn NOD aanstaande dinsdag maar zit gigantisch in de zenuwen zou ik al eerder kunnen testen met bijvoorbeeld die action testen of moet ik nog even in spanning zitten en toch wachten tot mijn NOD want ondanks dat het niet gepland was zou ik het nu toch wel stiekem erg leuk vinden
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Jeetje wat spannend. Ik weet natuurlijk niet hoe slecht de financiele situatie is waar je het over hebt maar in dat geval zou ik zelf iets voorzichtiger zijn in het vervolg:oops:.

    Hoe heb je precies getest of je in je vruchtbare periode zat? Je zou zo'n 4 dagen voor je vermoedelijke NOD een testje kunnen doen. Ik zou het dan wel met ochtendurine doen en in je achterhoofd houden dat als 'ie negatief is het nog niet betekent dat je niet zwanger bent. Het kan dan ook gewoon nog te vroeg zijn.
     
  3. ambertje1105

    20 feb 2015
    66
    52
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb dat met ovulatietesten gedaan. Had eerst een app gedownload om mijn cyclus te berekenen. En in die app stond dat het mijn vruchtbare periode was. En ik loop altijd precies met mijn cyclus van 28 dagen dacht ik doe toch maar even een ovulatie test. En de dag dat ik mijn eisprong had volgens die app had ik ook een knaller van een ovulatietest. Had deze de dag na de seks gekocht om toch even te kijken. Ja het is zeker heel spannend! Ooh dus zou vandaag al kunnen testen ga ik dat toch maar proberen en kijken of er wat uit komt en anders op of na mijn NOD nog een keer.
     
  4. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Na een positieve ovulatietest is je eisprong binnen 24-48 uur. Dus de kans is zeker aanwezig dat je zwanger bent! Ik zou zelf trouwens testen met de Predictor Early, die zijn erg betrouwbaar en gevoelig. Laat je het weten?:D
     
  5. ambertje1105

    20 feb 2015
    66
    52
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh sorry had de vraag niet gezien maar onze financiële situatie is niet heel slecht we werken allebei en hebben een goed inkomen we staan alleen onder bewind en hadden liever een kindje gekregen als we eruit waren maar we krijgen genoeg om goed van te leven.

    Ooh super bedankt voor de tip ik laat het hier zeker nog even weten
     
    bozoe vindt dit leuk.
  6. K00

    K00 Niet meer actief

    Succes daar!
     
  7. Daphne85

    Daphne85 Actief lid

    21 apr 2018
    423
    282
    63
    Vrouw
    Betreft financiële situatie, als het geen stress oplever en jullie rondkomen en werken aan verbetering denk ik dat het wel goed komt en vind je echt wel een weg!

    Verder super spannende tijd denk ik voor je
     

Deel Deze Pagina