Zoals de titel al zegt. Ik ben nu 35 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb de laatste dagen veel kramp, alsof ik flink ongesteld ben. Dat lijkt me heel normaal voor deze termijn. Maar daarnaast ben ik heel moe (ook nieuw) en zit ik gewoon vol, bomvol. Ik krijg amper een hap door m'n keel en moet niet aan eten denken. Ook moet ik regelmatig kokhalzen, soms zelfs overgeven. Wie herkent dit? Ik vind t maar vreemd. Heb de hele zwangerschap eigenlijk geen last gehad van m'n maag ofzo. En nu ineens wel. Ik heb morgen controle, zal het navragen. Maar ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen.
Ik heb dat ook gehad, tot een paar dagen geleden. Bij mij komt het omdat mijn baarmoeder heel hoog zit en er dus weinig ruimte voor de maag is. Verder gaat die kleine lekker bewegen als ik net wat gegeten heb en ik daardoor dus misselijk werd. Mijn kleine ligt in stuit en kan dus lekker met het hoofdje tegen mijn maag duwen. Ik had niet dat ik moest overgeven. heel soms wel eens kokhalzen. Succes ermee.
Ik ben nu ook 35 weken en 4 dagen zwanger en had gister ook erg last van krampen en misselijkheid. Mijn buik voelt ook erg gespannen, vooral als ik zit. Sta of lig dan ook het liefst. Het zal er wel allemaal bij horen denk ik mijn eetlust is wel gewoon normaal, heb wel heel veel dorst!
Allemaal normaal geloof ik! Hier ook af en toe misselijk en vooral snel vol. Flink wat voorweeen maar je kent mijn verhaal en ben alleen maar blij dat beebje nog binnen zit. Nog even volhouden meid!!
Thanks allemaal. Ik dacht al dat het erbij hoorde. Lekker is anders. Pfffft, had ik me eindelijk in bed gehesen gisteravond, moest ik heel hard rennen om de badkamer te halen en over te geven... Niet fijn. Missiemaartje: wat fijn dat jouw kleintje nog steeds veilig in je buik zit. Houd je het nog vol?
Ja de zorgen worden elke dag minder dus kan ik weer meer genieten. Al mag ie met 37 komen van mij! En anders word ik met 38 ingeleid.