twijfel over de naam...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nannie87, 3 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie87

Nannie87 Actief lid

7 feb 2007
    112
    0
    0
    Student
    Kerkrade
    Eej dames,

Hebben jullie als jullie al een naam hebben, er geen twijfel bij?
    We wisten de naam voor onze kleine..Maar nu zijn we heel erg aan het twijfelen nu het bijna zo ver is..Het is toch iets voor het leven...

2. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Met de eerste twee hebben we heel lang zitten dubben over namen.
    Nu hebben ze die namen al ruim 20 jaar en we hebben er echt nooit spijt van gehad. Later dacht ik zelfs: wat onbelangrijk eigenlijk! Als het beessie maar een naam heeft!

Als zometeen onze derde straks komt, lijkt de naam weer eventjes zo belangrijk, maar ach... na een paar weken hoort die naam er al weer gewoon bij.
    Dus ga maar niet zitten prakkizeren hoor.

3. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    wij weten het nog steeds niet
    we vinden het alletwee erg moeilijk
    zo ie zo gaan we vernoemen maar als we de naam gaan breken dat weten we niet
    Als het een jongetje word is mijn man aan de beurt maar omdat mijn vader is overleden in juni willen we ook graag hem vernoemen.
    we zien het wel bij de bevalling dan roepen we wel wat :D

4. augustus

augustus Niet meer actief

Wij hebben vorige week ook nog flink zitten twijfelen.

Hebben het toen een paar dagen laten rusten en toen waren we er helemaal uit.

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik wist het gelijk! En mijn vriend was het ermee eens, die vond 'm ook leuk. We wisten 'm al nog voordat we het geslacht wisten mocht het een meisje worden, wat het ook blijkt te worden.

Wél heb ik een namenboek gekocht en alllllle namen gelezen die erin stonden. Alles wat ik ook maar een beetje leuk vond heb ik opgeschreven. Wat ik achteraf toch weer niks vond weer doorgekruisd. En wat er nog stond werd nog een beetje meer doorgestreept door mijn vriend hihi..
    Want stel, de naam die we nu hebben past niet bij het kindje... dus nu hebben we 3 meisjesnamen die we beide leuk vinden. De eerste (Louke) blijft op de eerste plaats, die heeft ook een dubbele betekenis bij ons, de 2de is Amedée (vind mijn vriend leuk) en de 3de is Maxine (vind ik leuk). 3 compleet verschillende namen, dus eentje zal wel bij haar passen. De kleine krijgt ook een soort van doopnaam, ik hou zoveel van mijn zus, en ze is zo lief en goed voor ons geweest altijd, dat ik mijn eerste kindje naar haar vernoem. Dus de 2de naam van ons kindje word zowieso Pauline !

Maar wat het ook word qua naam: zodra je het beebje bij de naam ziet, word de naam altijd wel bijzonder ook al is ie helemaal doorsnee en lopen er miljoenen mensen rond in nederland die ook zo heten. Dat maakt dan helemaal niks meer uit.
    Succes met verzinnen!

6. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ja, die twijfels zijn er hier ook hoor.
    Voor ik zwanger was, hebben we er al een tijdje over gepraat (al lang voor we dachten aan zwanger worden trouwens :) ) en we hadden dus 2 namen. Maar toen ik zwanger was, wilden we die eigenlijk niet meer, raar he :) .
    Voor een jongen waren we er meteen uit, maar voor een meisje twijfelen we nu nog tussen een paar namen. We twijfelen nog, maar hebben toch al lichtjes een voorkeur nu, is al een hele stap vooruit ;)

Deel Deze Pagina