Ben vanmorgen flauwgevallen.. voelde het aankomen dus kon mn vriend nog roepen op tijd.. ben niet op mn buik gevallen, maar omdat je lichaam dan even helemaal van slag af is, vroeg ik me af ( misschien domme vraag hoor ) of dit kwaad kan voor de baby? Of heeft die hier niets van meegekregen?
waarschijnijk is je bloeddruk te laag zou toch even naar de HA gaan voor de zekerheid. en een glaasje met zout drinken wil wel helpen om je terug wat beter te voelen.
Heb de hele zwangerschap al last van een lage bloeddruk, in principe heb ik een goede bloeddruk voor een zwangere, alleen is het te laag voor mijn lichaam... ze kunnen hier ook niets aan doen. Maar omdat ik nog niet eerder flauw ben gevallen in de 31 weken dat ik al een lage bloeddruk heb, vond ik het toch een beetje vreemd.
Heb het toevallig afgelopen week over flauwvallen gehad met de vk omdat ik bang ben tijdens de weeen van de pijn flauw te vallen (dat heb ik soms). Ze zei dat het voor de baby geen kwaad kon als dat zou gebeuren. Zou het bij jou wel een beetje in de gaten houden of je je niet flauw blijft voelen. Misschien had je een suikerdipje of drukte de baarmoeder tegen je holle ader aan (daar kun je ook licht in je hoofd van worden, gebeurd soms als je erg achterover zit of op je rug ligt). Trouwens, als je je echt zorgen maakt, zou ik gewoon even de vk bellen. Daar zijn ze toch voor! Groetjes Rosa
Toevallig ben ik vandaag ook flauwgevallen op m'n werk, en ik zat gelukkig op m'n sttoel, dus ik ben ook niet gevallen. Ik ben er erg van geschrokken en vraag mij ook af waar dit door kan komen. Ik had juist best veel dingen met suiker gegeten en bij het laatste bloedonderzoek zeiden ze dat m'n ijzergehalte ook mooi hoog was.