Hoi dames, Ik heb een zeer onregelmatige cyclus, maar we hebben heel goed geklust deze maand en afgelopen woensdag had ik wat bruin-verlies. Elke keer als ik nu echt een eind loop of flink aan het huishouden ben verlies ik weer ongeveer 1 druppel bruin. Toch maar getest vanmrogen (wel wat vroeg) en een heel licht streepje, maar toch wel zichtbaar. Afwachten maar...
Nou ja hierop het fourm zeggen ze altijd: streep is streep! Dus misschien al een voorzichtige felicitatie??
Ja een streep is een streep, dus er wordt al wel hcg gevonden! En welke test had je gebruikt? Als je zo'n ultragevoelige test hebt, heb je voor je NOD altijd een risico dat het alsnog niet doorzet, dan zou je over aantal dagen nog eens moeten testen om kijken of de streep donkerder wordt! Spannend hoor! Liefs Lotte
je zou over 72 uur nog een keer kunnen testen en kijken of de streep al wat donkerder is geworden. Laten we maar hopen!
Spannend...! en zie dat je op dag 28 van je cyclus zit deze maand. Misschien was je ei dit keer wel na ong. 14 dagen gekomen en kan test je daarom nu al een licht streepje geven... en een streep is een streep... over een paar dagen nog maar eens testen dus... succes!
ik vind wel dat je heeel erg vroeg getest hebt,...en ik hoop voor je dat het een zwangerschap is en dat het goed blijft gaan,er zitten risico's aan zo vroeg testen..daarom raden ze het ook af
Klopt, maar op zich is het niet vroeg. Ik heb een cyclus van tussen de 28 en 33 dagen, mijn banner staat op m'n langste cyclus (33 dagen) en ik heb dus op dag 28 getest. Maar goed, nogmaals, we wachten het gewoon af.
Er zitten overigens geen risico's aan, het kan natuurlijk alleen dat het niet goed innestelt en je dus een vroege miskraam krijgt, maar dat komt niet doordat je getest hebt hoor.
ik hoop dat het raak is! dat bruinverlies kunnen wat restjes van de innesteling zijn... *duimduimduim*
ik ben geen mongool natuurlijk, ik bedoelde dat het te vroeg is om te testen omdat veel vrouwen alsnog hun menstruatie krijgen
je had het zelf ook anders kunnen formuleren , iedereen weet dat er geen medische risico's zitten aan testen, vind het een beetje raar dat je daar bij mij wel vanuit ging, en daar stoor ik me dan weer aan maar goed laten we erover ophouden
Dat was ik niet. En on-topic: onsukkie: ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt, en dat het bruinverlies niet verder doorzet.
doe eens even gewoon zeg Sas, je kan lezen dat het alweer uitgepraat werd ik ga die reactie nu ook verwijderen ben hier niet als sensatiepunt maar als lotgenoot