Angst, zorgen, HELP

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mamavanjoshua, Mar 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben net heel erg geschrokken en ik weet ff niet wat ik er mee aan moet.

Ik heb de hele dag al lichtelijk pijn in mijn onder buik, voornamelijk aan de rechterkant en ik voel het ook naar m,n been trekken.

Ook had ik een heel klein beetje bloed bij m,n afscheiding?

Gaat het mis?

Of moet ik daar niet van uitgaan?

Ik was echt over m,n toeren!

Voel me verder goed en als ik op m,n buik druk, waar dan ook, dan doet het geen zeer!

Mama van Joshua

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb de eerste weken ook veel pijn (alleen maar eigenlijk) aan 1 kant gehad. ik maakte me daar zorgen over en had me voorgenomen bij bloedverlies gelijk de vlos of arts te bellen omdat ik bang was voor een bbz.

het hoeft niets te betekenen, en dat doet het meestal ook niet, maar voor je eigen gemoedsrust kun je het wellicht beter laten checken...

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    De pijn in je buik kan komen van het groeien van je baarmoeder. Het bloedverlies hoeft niks te zijn. Maar is het helderrood en in combinatie met je krampen is toch misschien een telefoontje waard. Ik weet niet of ze wat kunnen zeggen. Veel succes.

4. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    Het is niet helderrood en ik heb ook geen krampen.

5. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    Ik ben ook al bij de huisarts geweest (net) en omdat het zo pril is kon hij er ook niet veel van maken.

Hij heeft wel even mijn buikgevoeld en dat deed geen zeer en hij zei dat dat goed voelde.

Afwachten dus, nog heeel lang.....

6. lola29

lola29 Lid

Feb 18, 2009
    11
    0
    0
    Hoi,

volgens mijn VK is pijn aan één kant juist heel normaal in een zwangerschap, ik had het ook, vooral rond week 7. En hiervoor een miskraam gehad, die pijn was heel anders, dat zijn echt krampen in je hele onderbuik. Het is natuurlijk geen garantie, maar pijn aan één kant hoeft helemaal geen slecht teken te zijn! Sterkte met afwachten!

7. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoe is het nu met je?

8. Mamavanjoshua

Mamavanjoshua Actief lid

Mar 3, 2009
    211
    0
    0
    Ik voel me vandaag veel beter, wel hoofdpijn en klein beetje misselijk.
    Ook is mijn afscheiding weer een normale kleur. Ik ben ook geen stolsels verloren ofzo. Het was gister echt minimaal (roze). Als ik lach of een rare beweging maak dan voel ik dat wel in m,n buik. Maar dat is normaal geloof ik!

Ik blijf waarschijnlijk onzeker totdat ik mijn eerste echo gehad heb, helaas duurt dat nog een paar weken.

Ik ben wel een stuk rustiger vandaag en ga er eigenlijk niet meer vanuit dat het mis zal gaan.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Hoofdpijn en misselijk kan er helemaal bij horen en ook de krampjes in je buik is niet abnormaal. Je baarmoeder en je lichaam is nu natuurlijk gewoon heel hard aan het werk. Probeer jezelf lekker te verwennen. Even een extra uurtje slapen zodra het kan of in ieder geval even gaan liggen. Lekker even aan jezelf denken.

Share This Page