Hoi lieve mensen, Wat voelde jullie bij een ingedaalde baby? Ik bedoel hoe voelde dat bij jouw? gr jacque
Ik voel er eigenlijk ook niks van, bij het indalen een beetje steekjes gehad, althans ik denk dat dat van het indalen was.
AAAAAU! Dat waren de indalingsweeën (voelde echt niet fijn) en daarna.. hehe.. dat is fijn.. stuk minder last van maagzuur EN ik was van mijn hoge rugpijn bijna verlost. In de weken daarvoor kon ik nauwelijks zitten en liggen (lopen ging nog wel maar ja, je kan moeilijk continu lopen ). Na het indalen (35 weken) ging het allemaal een stuk beter en kon ik eindelijk gaan genieten!
Ik voelde het ook niet echt. Alleen toen ik s'morgens voor de spiegel stond dacht ik, wow waar is mijn buik heen .
Ik heb er niks van gemerkt. De ene keer bij de verloskundige was ze nog niet ingedaald, de keer erna wel. Geen enkel verschil.
minder maag zuur? * jaloers * ik er elke avond weer last van.......en dat tewijl ze toch al tijden in gedaald is....
ik heb er bij me dochter niet veel van gemerkt. ze is pas rond 37 weken gaan indalen en vanaf toen leek het alsof ze der zo uit kon vallen en liep heel de tijd haast met me benen open haha. ik voelde dus echt dat ze was afgezakt. ook kreeg in weer meer lucht . tot 34 weken lag ze dwars, daarna hoofdligging en pas erg laat gedaalt dus.
moet je wat voelen dan? Ik voel me juist beter dan alle dagen voor de indaling. Toen ik t wist van de vk...Is dat t verschil?
Ik heb vreselijke indalingsweeen gehad, menstruatieachtige pijn in mn onderbuik, 3 dagen lang daarna een heerlijk gevoel! joehhhoe heb geen maagzuur meer ( en daar had ik me toch een last van!) en kan weer lekkerder liggen in bed, al moet ik wel vreselijk vaak plassen snachts, minimaal 4 keer ff doorbijten nog
Ik voelde heel veel steken onderin me buik en in me vagina. Verder kreeg ik er echt een druk bij op me schaambot, dat is nu weer minder gelukkig.