Domste opmerking tot nu toe!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Misha85, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Ff mijn frustratie kwijt
    (Als t niet goed staat verplaats maar)

Gister kwamen m'n broertje en schoonzus langs voor kopje koffie
    Altijd gezellig maar stond wel ff met m'n oren te klapperen.

M'n broertje vroeg hoe lang nog,dus ik zeg as dinsdag 10 weken:D
    Zegt m'n schoonzus ooh dus het mag nu al wel komen :$
    Ik zeg dus dat het helemaal nog niet goed is als kleine man nu al komt en wil weer gaan zitten.

Zegt ze ja maar het is toch lang niet zo erg als met 20 weken geboren worden want die kindjes moeten in couveuse:(
    Had echt zo iets van wat moet ik hier nu mee .
    Heb d'r verder maar niets over gezegd was echt n beetje kwaad.

En m'n schoonvader heeft het steeds over kleine (naam vriend) en als ik daar wat van zeg in de trant van hij heet niet zo en hij is z'n eigen persoontje en geen kloon van z'n vader,
    dan word i geïrriteerd .
    hij is nog niet zijn eigen persoon want Hij is nog niet geboren en het is zijn klein zoon en noemt hem zo als hij zelf wil

Zie nu al beren op de weg wat betreft sv :(

2. SDonya

SDonya Niet meer actief

Jeetje zeg wat heb jij last van je hormonen.

Eerste gedeelte van schoonzus kan ik nog begrijpen, dat zou ik ook niet op prijs stellen(klinkt ook alsof ze zelf nog geen kinderen heeft en er geen verstand van heeft)

Naar dat tweede van je schoonvader vind ik echt overdreven. Wees blij dat die man zo blij is met z'n aankomende kleinkind

3. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Whaha, ik vind het ook nog wel meevallen qua uitspraken. Oke, dat eerste kan ik begrijpen idd dat dat nogal raar over komt.. maargoed die heeft er overduidelijk geen verstand van. Dit zou bij mij het ene oor erin en het andere eruit gaan. Misschien een goede tip ;)

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Hoe zo overdreven ?
    Jij hebt echt geen idee hoe mijn sv is!
    Dit was nog mild.

T gaat er niet om dat i t zegt maar op de manier waar op, en als ik er dan tegen in ga dan krijg ik n grote Mond want hij weet alles beter en ik ben maar n snotneus.

Toen wij vertelde dat we zwanger waren was het : ok weet je het zeker dat je het wil houden?
    En we hadden gevraagd of hij het aan niemand wilde vertellen binnen 24 uur was het de hele Fam. Rond gegaan (en bedank hè)

En toen we vertelde dat we een zoon verwachten was het
    Gvd dat vind IK niet leuk, ik heb d'r daar al 2 van.
    (Hij liep al weken te zeiken dat i n meisje wilde en een zoon niet goed genoeg zou zijn)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hallo zeg, natuurlijk weet ik niet hoe je schoonvader is, ik ken jou niet eens laat staan je schoonvader;)

Daarnaast, hoe moet ik weten wat hij nog meer doet? Je geeft hier een voorbeeld dus ik weet alleen dit voorbeeld en ja dat vind ik overdreven.

Is wel duidelijk dat je last hebt van je hormonen naar aanleiding van je post jeetje zeg

6. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    En ik heb last van m'n hormonen?
    Zegt de dame die gelijk als n bok op n haverkist springt

7. Vlinder1985

Vlinder1985 Bekend lid

10 sep 2012
    802
    4
    18
    Utrecht
    Oke, iedereen heeft last van haar hormonen! ;)

8. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Hahaha duh:cool:
    Maar daar word naar mijn mening te vaak naar gegrepen hier,
    Zeker als de ander het een"overdreven" reactie vind van ts

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ehh oke volgens mij wil je alleen horen dat iedereen het met je eens is ofzo? Nou prima, dat ben ik niet dus ik ga maar weg uit dit topic;)

Succes verder met je schoonvader he!

10. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0

Nee dat hoef ik niet maar om t gelijk nu op m'n hormonen te gooien is BS

C ya

11. darkness

darkness Actief lid

5 apr 2014
    283
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als TS hier haar frustratie wil ventileren, laat haar dat dan doen. Sommigen zien hormonen als oorzaak en iedereen heeft idd zijn eigen mening, maar we zijn allen volwassen vrouwen en kunnen dat ook netjes formuleren.

@TS: dat van die 10 weken is echt een domme opmerking, haha. Sommige mensen zijn gewoon onwetend! Kom het zelf wel eens tegen en erger me er ook meer aan nu ik zwanger ben.
    En je schoonvader? Als jouw schoonfamilie een beetje lijkt op die van mij zou ik het ook niet kunnen verdragen. Heb ook al heel wat moeten pikken en hebben daardoor steeds minder contact.
    Het lastige aan dit forum is dat mensen soms de context niet kennen. Tja...

12. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Wat jij hier schrijft vind ik reuze meevallen hoor.

Als t je dwars zit van je schoonzus dan leg je toch uit hoe
    T zit?

En over dat je sv de naam van vriend gebruikt...mwah maakt dT wat uit????

Onze jongste lijkt precies op mij en ik hoor dagelijks kijk daar heb je kleine....mijn naam....:

Sja ben er nog trots op o

13. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Ach, hormonen spelen vast een rol. Dat doen ze de hele zwangerschap. Zonder hormonen geen zwangerschap, immers. Toch? ;)

Van je zus klinkt me inderdaad als een gevalletje klok en klepel in de oren. 20 weken! Dan is een uk nog niet eens een beetje levensvatbaar. Heeft zelf denk ik nog geen kinderen?

En wat je schoonvader betreft... Ik ken mensen die dat soort opmerkingen maken met een flinke kwinkslag en een knipoog. Amsterdamse humor noemen ze dat, of zo... Ik weet dat MIJN hormonen me iig niet in staat stellen om daar op dit moment goed mee om te gaan... dus ach, ene oor in, andere oor uit.

14. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0

*proest* blij dat ik bevallen ben zeg , hormonsters ook ;)

15. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Beetje vreemde opmerking....vooral van je schoonzus.

Die van je schoonvader vind ik nog wel gaan. Het is immers een kleine jij/je vriend (mijn zoontje lijkt qua uiterlijk erg op mij en heeft karaktertrekken van beide)
    Mijn vader noemt hem vaak 'de naam van mn broertje' ( de namen lijken erg op elkaar en ons zoontje lijkt ook echt op mij/mn broertje als kleine uk)

Maar laat de opmerkingen lekker langs je heen gaan. Jij weet wel beter

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo'n opmerking kan natuurlijk ook de druppel zijn.

Je broer en schoonzus zijn duidelijk niet bekend met baby's. Ik zou er verder geen energie is steken, dat irriteert je alleen maar. ;)

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Wat een domme opnerking van je schoonzus zeg! Die heeft er echt duidelijk geen verstand van. :p

En dat van je schoonvader vind ik ook wel meevallen. Mijn schoonvader zegt ook vaak 3 kleine 'naam vriend'. Misschien kan je op een normale manier tegen hem zeggen dat jebhet niet leuk vind dat ie de kleine zo noemt? Dan zal hij waarschijnlijk niet zo geïrriteerd reageren.

18. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Opmerkingen vind ik reuze meevallen eigenlijk, maar ja, dat is voor iedereen anders natuurlijk.
    Hormonen? Ja, duidelijk aanwezig hier, hahaha.
    Maar das positief toch? Zonder hormonen geen baby.
    Maar wel lastig voor jezelf en soms ook voor je omgeving.

19. LinOo

LinOo Bekend lid

6 mei 2014
    561
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zeg zelf regelmatig tegen vrienden.. "ohhh en kleine ml of een kleine l zou zooo leuk zijn!"

En ik zou sz hebben uitgelachen en hebben uitgelegd hoe het zit..

Maar nou ben ik sinds ik zwanger ben een stuk milder geworden in mn reacties merk ik..

Lekker laten gaan.. Als je sv zo graag een meid wil moet ie daar zelf maar voor zorgen :p

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Al is kennelijk niet iedereen het er mee eens, ik vind dat de opmerking van je schoonzus toch zeker wel een hele domme opmerking is ;). Zoals iemand anders ook al zei, waarschijnlijk heeft ze gewoon nog geen flauw benul van zwangerschappen en baby's en dergelijke, maar dan had ze beter haar mond kunnen houden in plaats van met dit soort "wijsheden" op de proppen te komen. Zo'n opmerking zou mij ook irriteren en dan vooral het feit dat iemand die er duidelijk de ballen verstand van heeft er zo graag een mening over wil hebben. Tja....

En ja SV... ach, dat zou me dan minder boeien. Hij slaat gewoon een beetje door, maar is vast alleen maar trots. Als hij het kindje straks zo blijft noemen, ondanks de echte naam, dan zou ik wel boos worden.

Deel Deze Pagina