hoi allemaal, ik zie er ook steeds meer tegenop om te bevallen ik meot nog even maar toch. ik loop nu ook bij de gynacoloog omdat het kindje veel te hard groeit, ze kunnen geen oorzaak vinden dus het is gewoon te groot. nou ben ik bang dat ik dan ook een zware bevalling krijg of zelfs een keizersnee. zelf ben ik maar een klein meiske van 1.60. maar als ik dan op de zwangerschapsgym ben, en alles word uitgelegd over de weeen enzo dan krijg ik weer moed en denk ik ja dat kan ik best wel. maar eenmaal weer thuis is er weer die angst. ook heb ik sterk het idee dat ik eerder ga bevallen ik weet niet waarom maar dat denk ik gewoon. ik ben nu 28 weken en 3 dagen ongeveer maar heb al een buik voor iemand van 37 weken! sinds gisteren ook veel last van harde buiken de hele dag door en heel veel pijn onderin mijn buik tussen buik en vagina in zeg maar. en vannacht ook veel last van gehad heb bijna niet geslapen. maar de kleine is nog steeds heeel druk schopt veel dat stelt me ook wel weer gerust! sorry voor mijn lange verhaal!
Ik zag er vantevoren ook behoorlijk tegenop. Ik was bang dat ik in paniek zou raken enzo. Maar op het moment zelf was ik daar helemaal niet mee bezig eigenlijk. Je bent je gewoon aan het concentreren en je laat alles gewoon over je heenkomen.