Inmiddels ben ik bijna 16 weken zwanger, maar er is nog niks te zien, ik voel niks, ik heb nergens last van.... Ik heb tussendoor een aantal keer heeeeeel licht wat bloedverlies gehad tijdens het afvegen na het plassen, volgens de vk kon dit geen kwaad. We hebben met ruim 10 weken een echo gehad, alles was goed. Met 12 weken het hartje gehoord en as maandag mogen we gelukkig weer naar de vk. Maar sinds een paar dagen maak ik me best beetje zorgen. Zit alles nog wel goed etc etc? Waar het vandaan komt...geen idee! heb wel aantal dgn last van zeurderig gevoel in mn buik, maar zijn denk ik mn darmen. Zijn er meer die deze angst hebben? Ik ben blij als ik maandag weer het hartje hoor en het straks allemaal langzaam zichtbaar gaat worden en ik het kan voelen. Moest het even van me afschrijven en ben benieuwd of sommige deze angst herkennen...?
Die angsten, van is alles wel goed e.d., heb ik ook gehad hoor. En het zou toch raar zijn als je er niet over na zou denken. Het gaat immers om je kindje. Ik denk nu vooral na of het kindje verder wel gezond is. Is het gehoor goed? Misschien is mijn kind wel doof! Waar het vandaan komt weet ik niet. Maar ja ik doe er toch niks tegen/aan. Probeer wel te genieten van je zwangerschap. Het gaat nl. zo voorbij. Ook al lijkt 9 maanden een eeuwigheid.
Ik voelde rond dat termijn ook vrij weinig. Wel de groeikrampjes van je baarmoeder. Dat is dat zeurderige gevoel. Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Ik heb toevallig vanochtend voor de eerste keer gebloed, maar hier ook alles in orde. Hopelijk wordt je maandag gerustgesteld!
Ik zie dat we even ver zijn! Ook ik voel er op dit moment niks van dat ik zwanger ben. Helemaal fit en vol energie! Klein buikje dat wel.. Hopelijk hoor je maandag een heel mooi hartje. En voel je je weer wat beter. Misschien als je de volgende keer weer onzeker bent, je de verloskudige even kunt bellen, daar zijn ze ook voor! Succes en laat even weten hoe het was!
Weet dat t makkelijk gezegd is..maar probeer toch te genieten van het feit dat je geen kwaaltjes hebt. Iedere zwangerschap is anders, dus het wil ook niet zeggen,dat omdat jij weinig/geen last hebt er iets niet goed zou zitten! Als de echo's goed zijn het hart klopt...dan moet je er maar gewoon vanuit gaan dat alles ok is! Als je straks iets verder bent en de baby gaat voelen, voel je ook wat geruster (dit had ik zelf teminste)...maar alles is vast in orde joh!
Ik heb wel een beetje hetzelfde ja. Volgens mij is het ook de periode van de zwangerschap. Het hoort allemaal wat minder spannend te worden na de 12 weken, maar je merkt nog weinig (ik heb ook nauwelijks buik) en voelt de baby ook nog niet. Soms denk ik, ik heb het allemaal zelf bedacht. Het zou toch raar zijn als er echt een baby in mijn buik zou zitten! Gelukkig hebben we de echo's en duurt het waarschijnlijk niet lang meer voordat je de baby kunt voelen. Ik doe al erg m'n best, maar voel helemaal niets! Ook die krampen heb ik ook sinds deze week, en sinds gisteren merk ik dat mijn buik echt bol wordt. Krampen kunnen volgens mij heel goed horen bij een groeistuip van zowel jou als de baby. Volgens mij is het echt even deze paar weken waar je (we) doorheen moet(en), en zodra je de baby dan echt gaat voelen, dan ben je dagelijks weer gerustgesteld
We hebben gisteravond het hartje weer gehoord, helemaal top! Wat kan een mens zich ook druk maken om niks he En het lijkt wel of de kleine zich nu opeens laat zien want vanuit eht niets begint opeens mn buik ook geod op te zetten. Maar helemaal blij! Bedankt voor alle reacties! Hoe is het bij jullie?
van het zelfde. voel me super.en heb nergens last van. buikje is er ook totaal niet. en je kunt voelen wat je wil,maar je voelt ook echt nog niks. de borsten houden ook opeens met de kwaaltjes op. heb een echo gehad op 17 feb. en alles was goed.
Heel erg fijn voor je meid! Nu genieten dat je je zo goed voelt! Ben blij voor je! Hopelijk blijft de onzekerheid nu weg en anders gewoon vragen of je een keer extra het hartje mag komen luisteren. Maar vertrouwen hebben is ook belangrijk.