inbrengen infacol

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hallo allemaal,

Ik gebruik sinds gister Infacol bij mijn zoontje en ik heb het idee dat dit werkt alleen hij vind het zo smerig dat hij het meteen weer uit spuugd. Met z'n 2 gaat het inbrengen nog wel tijdens de fles geven pipet er bij en snel leeg knijpen, maar allen krijg ik het niet voor elkaar.
    Heeft er iemand een tipje over het inbrengen van Infacol bij die kleintjes?????:(

2. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    je kunt het ook door de voeding doen. Staat niet op de verpakking, maar toen ik het gebruikte had iemand op dit forum geinformeerd bij de leverancier en het kon ook gewoon door de voeding. Heb dit dus toen ook gedaan.

3. ch28

ch28 Actief lid

23 sep 2008
    494
    0
    0
    Wij hebben de eerste weken ook infacol gebruikt en mijn dochtertje vond het ook echt smerig. Om te voorkomen dat ze alles uit spuugde spoten we het zo ver mogelijk achter op haar tong en hielden haar mondje even "vast". Ze spuugde dan wel wat uit maar lang niet alles.

4. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    echt waar!! Nou dan ga ik dat meteen proberen want nu wordt de kleine alleen maar onrustig van het geworstel met dat spul...
    Bedankt...

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

je kunt ook sab simplex proberen, is het zelfde als infacol.

6. talithatje

talithatje Bekend lid

9 jun 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Geen problemen mee. Jason vind 't heerlijk:p

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Gijs vond t ook wel lekker.. maar omdat t amper effect gaf ben ik maar gestopt de fabrikant te sponsoren

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Nou net door de voeding gedaan en de fles ging er lekker in!!! Gaven jullie het destijds bij elke voeding?? En hoelang??

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb het ook gebruikt bij Jitte en zij vond het ook erg vies. Ze heeft het uiteindelijk maar een paar keer gehad, verdeeld over een paar dagen omdat het na 1x eigenlijk al heel goed werkte.

Ik snap ook niet dat ze een drankje voor pasgeborenen zo'n sterke sinaasappelsmaak geven. Die kinderen zijn helemaal nog niks gewend qua smaak, en dan is dit voor veel kindjes toch echt even teveel van het goede, denk ik.

10. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik heb een mailtje naar Infacol gestuurt en het kan idd wel door de voeding maar ze raden aan om het eerst in te brengen zodat het de luchtbellen opvangt....
    Nou ik snap idd niet dat ze er zo'n sterke smaak aan geven het ruikt alleen al heel sterk, en toen mijn zoontje gister een boer liet viel ik bijna om van de sinaasappel lucht...haha

11. grietje

grietje Fanatiek lid

16 okt 2009
    1.918
    0
    0
    ik had de fles startklaar staan, infacolin het mondje en meteen de fles erin, ging prima! hier werkte infacol trouwens super, na 2 dagen waren de klachten zo goed als verdwenen!

12. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente

Hahaha, ja die boeren die stinken echt:D
    Wij gaven ons zoontje ook Infacol, hij vond het gelukkig lekker en zat heerlijk aan het pipetje te sabbelen. wilde het bijna niet loslaten, hahaha...
    kan zijn dat die sinaasappelsmaak eraan zit omdat de werkzame stof van de infacol (dimeticon/simeticon) heel vies is. daarom hebben de sinaspril tabletjes ook die smaak, paracetamol is ook echt smerig. en volgens mij is sinaasappel dan de minst overheersende.
    maar een goede tip heb ik echt niet, hoe zielig ook goed achterin de mond druppelen, dan kunnen ze het (bijna) niet uitspugen. succes:)

13. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    [QUOTEdaarom hebben de sinaspril tabletjes ook die smaak][/QUOTE]

die smaken tegenwoordig naar pepermunt:D

hier geef ik het haar gewoon goed ver in de mond

14. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hier ook achter in dr mond zodat t er bijna niet uitkon.... ik heb gehoord dat t niet goed is om in de fles te doen ivm met smaak als ze t proefen met regelmaat kan t zijn dat ze straks de fles gaan weigeren...maargoed kweet niet of t waar is hoor!!succes

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    De enige angst die ik heb is dat Kinley never nooit nie sinasappels zal eten :D

Groetjes Anita

16. mamapriscilla

mamapriscilla Actief lid

2 mei 2009
    336
    0
    16
    je mag het niet in de voeding doen . ja mag wel maar dan heeft het weinig nut

gewoon diep in de mond inbrengen

17. sharmila

sharmila Bekend lid

27 jan 2009
    589
    0
    0
    Orthodontist-assistente
    Ik deed het gewoon door de voeding en dat ging prima. De eerste dagen in elke fles en als je merkt dat het beter gaat bouw je het gewoon af. Het werkt dus ook gewoon als je het door de voeding doet!

18. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    Hier vond hij het in het begin ook omwijs vies, even een paar dagen volgehouden en hij vond het heerlijk!

19. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ons meisje vond het ook erg vies (alhoewel ze op een gegeven moment wel gewend was aan de smaak en niet meer zo'n vies gezichtje trok), en de eerste keren spuugde ze het ook weer uit. Maar toen ik het gewoon zo ver mogelijk achter op de tong druppelde ging het beter, dan slikte ze het meteen door.

20. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    die smaken tegenwoordig naar pepermunt:D

hier geef ik het haar gewoon goed ver in de mond[/QUOTE]

Ja stom is ook zo!!! Krijg je als je 18 weken verlof hebt gehad, dan ben je er een beetje uit. Toen er nog aspirine inzat had het sinaasappelsmaak. Maar nu zit er paracetamol in en heeft het idd pepermuntsmaak.;)

Deel Deze Pagina