Nog meer jonge meiden met kinderwens...?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Felice88, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Beste (aanstaande) moeders,

Ik ben Felice, kom uit Tilburg en ben nieuw hier. Mijn vriend en ik hebben besloten om over twee weken de pilstrip weg te doen en hopen dan natuurlijk snel zwanger te mogen zijn.

Omdat ik relatief jong ben (23 jaar, mijn vriend bijna 25) ben ik benieuwd of hier nog meerdere 'jonge' moeders zijn en hoe zij het ervaren om op jonge leeftijd moeder te worden. Mijn vriend en ik hebben al zes jaar een relatie en wonen nu 1,5 jaar samen. Hij werkt al 6 jaar, ik heb nu een jaarcontract maar hoef de komende 4 jaar niet op een vast contract te hopen (onderwijs....)

Mijn vriendinnen zullen het geweldig voor ons vinden, maar zij leiden allemaal nog het echte studentenleven en met hen kan ik hier dus niet uitgebreid over praten....

Ik ben benieuwd of hier meiden van mijn leeftijd zijn met wie ik kan praten :)

Groetjes Felice

2. chila

chila Niet meer actief

#2 chila, 2 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 feb 2012
    Hoi hoi,

Welkom hier!
    Wat leuk dat jullie een kindje willen. Dan breekt natuurlijk een spannende en soms verdrietige tijd aan.

Ik ben zelf 22 jaar. Mijn vriend is ook 25 jaar. Wij zijn al zo'n 9 maandjes gestopt met de pil maar tot nu toe helaas nog geen zwangerschap. Ik vind mezelf niet te jong om een kindje te krijgen, we wilden het al wel eerder maar ben een lange tijd ziek geweest waardoor we het uitgesteld hebben. We wilden onze kinderwens eigenlijk voor onszelf houden tot het zover was maar hebben nu toch de familie ingelicht omdat wij nu regelmatig naar het ziekenhuis moeten.

Succes en ik hoop voor je dat het snel lukt!

Groetjes Chila

3. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    heey welkom
    ja idd jonge meide met kinderwens ik ben zelf 19 en ben eind aug gestopt met de pil toen was ik net paar dagen 19 en nog steeds geen kindje onderweg maar mijn vriend is ook wel opleeftijd die is 29 dusja we hebbe er zelf voor gekozen en heb altijd al gezecht wil jong moeder worden heel veel succes

xx

4. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Hoi Chila en Moppie,

Bedankt voor jullie snelle berichtje! Wij houden het in principe ook voor ons, maar kon het voor een beste vriendin toch niet voor me houden. Grappig dat zij dacht dat ik ging vertellen dat ik al zwanger was...blijkbaar verwachten ze het ook wel bij ons ;)

Ik hoop heel erg dat het bij jullie snel lukt! Lijkt me heel frustrerend om steeds weer te hopen en dat dan blijkt dat het niet is gelukt....Hopelijk spreek ik jullie snel weer :)

5. senieke

senieke Lid

10 dec 2011
    88
    0
    0
    schoonheids-nagelstyliste
    Antwerpen
    Hoi felice ,

Welkom hier op zp :)
    Tuurlijk zijn er nog jonge meiden ^^
    Ik zelf ben 23 en men vriend 28 :)
    wij zijn al heel erg lang bezig voor een wondertje waardoor we terecht zijn gekomen in de medische malen molen :)
    Maar onze kinderwens was er al heel vroeg hoor ik wou een hele jonge mama zijn :)
    Hier kan je steeds veel vragen ,... praten hier hebben alle meiden veel ervaringen :)
    ik wens je enorm veel succes toe met het zwanger worden :)
    Veel liefs xxxx

6. Dominique2

20 jan 2011
    71
    0
    0
    Noord Holland
    Hey Meiden,

Ook hier een jonge meid, was 20dat ik stopte met de pil, helaas had ik pcos dus in medische malle molen.. Nu ben ik 19 weekjes zwanger en ben waarschijnlijk 22 dat ik moeder word.. Mijn vriend is 28, mooie leeftijd om vader te worden dacht ik zo!:d Lijkt me heerlijk om jong moeder te zijn! Jullie allemaal heel veel succes en hoop snel op een positieve zwangerschapstest!

Liefs..

7. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Hey Felice,

Welkom hier, wij willen ook jonge ouders zijn met onze 21 jaren.
    Wat leuk dat jullie er ook bewust voor kiezen om ook jonge ouders te worden.

Wij zijn in begin november zwanger geweest maar dat is uitgelopen in een miskraam, vandaag ben ik weer 2dagen over tijd en morgen gaan we testen.

Hier weten weinig mensen over onze kinderwens, alleen wat vrienden en kennissen en natuurlijk onze ouders. Mijn vader vind het geweldig (ook omdat we samen met m'n vader wonen wegens omstandigheden, en hij z'n kleinkind van zo dichtbij zal zien opgroeien), en zijn ouders zijn verdeeld, z'n moeder kan het niet snel genoeg gaan en zou het geweldig vinden om zo snel oma te worden en z'n vader vind dat we beter nog zouden kunnen wachten.

Waar je ook nog ''lotgenoten'' kunt vinden is de club waar ik ook op zit: Meiden begin 20 die zwanger willen worden.
    Dat is in de zwanger worden clubs, nu op pagina 3, nieuwelingen zijn altijd welkom.

En ik duim voor jullie dat je snel zwanger zult zijn.

8. petitcherry

petitcherry Actief lid

26 mei 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi felice,

Ik ben zelf 24 jaar, 23 toen ik zwanger werd van ons eerste wondertje! Mijn vriend is ook 24 jaar.
    ben nu 30weken zwanger, ben 12 April uitgerekend:D
    Mijn moeder was zelf ook 24 toen ze mij kreeg en ik heb altijd al jong moeder willen worden. Heeft ook zo zn voordelen hahahahaha;)
    Hoop voor je dat je snel je droom waar kan maken.
    En hier kan je lekker kletsen en dingen delen, heeeel handing.

Groetjes Cherrys
    XXX

9. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    Welkome Felice!

Hier nog 1!
    Ik ben 24 en mijn vriend is 23 (ik ben de enige die een jongere vriend heeft geloof ik :p)

Helaas komt het nu nog niet helemaal uit ivm mijn opleiding maar einde van dit jaar willen we zeker beginnen met zwanger worden.
    Hopelijk ben ik mamma als ik 25 ben!

Voor de meiden in de medice molen.. Sterkte.. ik hoop dat jullie snel zwanger worden!

10. Nolewsky

Nolewsky Niet meer actief

Hallo Felice ( & de andere dames )

Hier mijn verhaaltje:

Eigenlijk wou ik vroeger nooit moeder worden .. tot ik de liefde van m'n leven heb gevonden ..
    Ik had meteen bij hem een goed gevoel en had ineens een ENORME kinderwens !!

Ik ben september 2010 gestopt met de pil ik toen 21 & m'n vriend 27 .. Ik werd maar niet zwanger !
    Tot afgelopen 5 december ik had ineens een positieve test in handen! We waren dol gelukkig !! Helaas is dit geëindigd op een miskraam ..

We hebben er dus ruim 15 maanden over gedaan voor dat ik zwanger werd! Ik was enorm bang dat het weer 15 maanden ging duren..

MAAR niet dus !!! Ik ben nu weer zwanger !! Ik ben direct na mijn miskraam zwanger geworden! Zonder ondertussen ongesteld te zijn geweest ! Het is nu nog pril dus hopen dat het goed gaat ! We hebben er wel een goed gevoel over ! Dus als alles goed gaat ben ik op m'n 23e moeder! & m'n vriend word eind juni 30 dus dan is hij net 30 als hij vader word !

Ik hoop dat je snel zwanger word ! M'n familie of vrienden weten ook van niets !! Maar zodra ik over de 10 wkn ben ga ik ze het zeker vertellen !

Als je vragen hebt of wil kletsen !! I'll be There!

Liefs

11. Felice88

Felice88 Actief lid

2 feb 2012
    359
    1
    0
    Tilburg
    Wat leuk al die reacties....fijn om te horen dat er nog meer relatief jonge meiden zijn met dezelfde wens :) Voor de meiden die al zwanger zijn: Gefeliciteerd! Voor de andere: succes, hopelijk lukt het snel!

12. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog eentje hoor :)
    Zwanger op mijn 23e, vriend toen 25. Inmiddels ben ik 25 en vriendlief 27 en wij gaan hier voor een tweede :)
    Heerlijk om jong papa en mama te zijn. Hopelijk kunnen we nog heel lang van de kleine genieten ;)

13. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jazeker, hier nog één.
    ik ben 21, mijn vriend ook.
    en we hebben een joekel van een kinder wens ;)

14. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

29 dec 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Hier ook een jonge meid met kinderwens.
    Ben dorien 23 jaar en me vriend is 26. sinds okt, gestopt met de pil en wisten eind dec. net dat we zwanger waren maar is helaas 3 jan. uitgelopen op een miskraam ik was net 6 week en 4 dagen heen . helaas :( gelukkig hebben we het een plekje kunnen geven. en ik wacht nu op mijn nieuwe eerste ongesteld heid. maar omdat ik nu niet weer wanneer ik mijn eisprong heb , heb ik zo net dipsticks besteld op internet dus als we die binnen hebben gaan we druk aan het testen en weer gezellig leuk en spannend aan het klussen. en hopen dat het snel weer zo mag wezen.

15. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

28 okt 2011
    1.644
    867
    113
    Vrouw
    Hè Felice,

Wat een toeval, ik ben ook 23, kom uit Tilburg en mijn vriendinnen zijn ook nog lang niet met kinderen bezig. Zijn veel te druk met studeren en 2 keer per week stappen.

Ik zit net als Cheetara in het 'meiden begin 20 die zwanger willen topic'. Is daar erg gezellig! Dus kom vooral meekletsen:)

In ieder geval veel succes en plezier met de komende tijd. Die inderdaad, zoals al gezegd, vol spanning en blije en verdrietige momenten zal zitten.

16. Riejantjuuh

Riejantjuuh Actief lid

1 nov 2009
    205
    0
    0
    zorgmuts
    Munt'ndam
    dag dames..

hier ook een jonge (hoop ik) moeder in spee..
    ik ben net 23 en manlief is 25..
    wij zijn al 3 jaar bezig en zitten sinds een jaar in de medische malle molen..
    ik had altijd heel jong moeder willen worden en god zij dank zijn we zo vroeg van de pil gegaan en zijn we nu nog jong.. moet er nie aan denken dat ik pas 30 was dat ik van de pil ging en dat ik dan nog een paar jaar had moeten wachten.. of het helemaal niet zou lukken.. ik ben nog jong en er zijn nog plenty mogelijkheden voor mij..

succes dames.. voor de zwangeren geniet er van en voor de zwangeren in spee... succes!!

17. Bops

Bops Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.057
    0
    0
    zwangere dames, gefeliciteerd!!
    Hoop dat alles goed gaat :)

Ik vind het wel een beetje eng hoor.. als ik het zo hoor zouden we beter nu al kunnen "proberen" met zwanger worden dan pas einde van het jaar.

Had het er gister over met mn vriend, en die had het zelfs over in de vakantie... oeeeh!:D

18. imjustmyself

imjustmyself Niet meer actief

Jaaa hier ook ik en mijn vriend zijn 22
    Toevallig wij komen ookuit tilburg.
    Wij zijn helaas in de medische molen terecht gekomen.ik slik clomid 150 iedere maand.
    Onze vrienden zijn totaal niet met kindjes bezig.
    X

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Ik ben 21 en ik heb al een zoontje van 2 en ik hoop snel zwanger te zijn van de tweede. ik vind het geweldig om moeder te zijn:D

20. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    hoii iedereen
    ik ben sher en 24 jaar en mijn vriend is 25 jaar en we zijn nu 6 maanden bezig om zwanger te worden..
    ben nieuw hier op de site maar dacht is altijd leuk om met andere meiden erover te kunnen praten die met hetzelfde bezig zijn

xx Sher

Deel Deze Pagina