ik weet niet hoe het bij een kaakchirurg gaat want mijn tandarts heeft mijn bovenste twee getrokken, tegelijk dus ik was vet bang maar ik voelde door al die verdovingen helemaal niks! en daarna kon ik heel hard lachen, nou ja ik kon niet echt lachen want heel de bovenkant van mn mond + mn neus waren verdoofd dus bleven gewoon stil hangen..maar dat was wel grappig, dus niet druk maken! het is zo gebeurd en doet geen pijn en daarna lach je je rot om de verdoving
Hoi iedereen, Hartelijk dank voor jullie opbeurende berichtjes! Ik zie het al iets beter zitten. Weten jullie hoe het zit: operatie en zwanger willen worden, kan dat? Morgen moet ik naar die dokter en dan zal de operatie wel gepland worden denk ik. Maar op 18/03 zal ik mijn laatste pilleke nemen.... Hopelijk kan de operatie voor die datum doorgaan, maar wat als dat niet het geval is?
Bij mij zijn er 3 uitgehaald door de kaakchirurg met plaatselijke verdoving.Ik ben ook geen held wat betrefd de tandarts maar het is me toch meegevallen.Ik heb er nu nog 1 te gaan. Succes! Liefs,Claudia
van mij mogen ze er alle 4 ineens uit! Niemand een antwoordje op mijn andere vraag? Zie hierboven ergens....
Volgens mij heeft dat geen invloed,je moet het volgens mij alleen melden als je zwanger bent en je geopereerd moet worden.Het is zowiezo beter om eerst een mnd van de pil af te zijn voor je het echt gaat proberen.Als ik jou was zou ik het gewoon eventjes vragen. Liefs,Claudia
Huh alle vier tegelijk? Dat bestaat toch niet? Enne.. hangt er van af.. ga je twee paracetamolletjes slikken dan kun je het best laten doen tijdens zwangerschap. Maar moet je net als ik twee weken lang 1600 mg Ibuprofen en 1000 mg Paracetamol per dag.. dan kun je dat je baby beter niet aandoen..
oo hhaha/ ik had hem alweer gewijzigd. Ja ik mocht ze niet alle vier tegelijk omdat je dan met die verdoving in je hele mond je tong door kon slikken zei de kaakchirurg...
Nu begrijp ik het Lintje. Maar bij mij wordt het onder algemene verdoving gedaan. Lekker in slaap dus, dan merk ik er niks van. En ik heb het nagevraagd: moest ik ondertussen zwanger zijn, dan wordt de operatie geannuleerd!