Angst

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Anoek1, Mar 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Hoi

Ik heb 2 weken geleden een curretage gehad. Bij 9 weken echo was geen hartje te zien, wel een kindje. Nu had ik een week na de curretage veel buikpijn en het bleek dat er veel bloedstolsels in de baarmoeder zaten. Daar heb ik cytotac voor gekregen en de dag erna was bijna alles weg.
    Nu is het weefsle onderzocht en er bestaat een kans op een mola zwangerschap.
    De gyn acht die kans klein omdat er wel een kindje was en de baarmoeder had een normale grootte. Ik zit in grote angst en kan op internet wel iets vinden maar idd is er meestal een leeg vruchtzakje.
    Als ik nu een zwangerschapstest doe, is er dan veel kans dat die positief uitslaat ivm hormonen? Maar wat zijn de verschijnselen bij een mola?
    Ben er zo bang voor

Ik voel me niet zwanger meer, misselijkheid is weg en mijn borsten doen geen pijn meer

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi annette,

Als je nu een test doet kan het nog positief aangeven door de rest hormonen van de miskraam, wacht nog minstens 2 weken voordat je een test doet
    Wacht af wat er uit het onderzoek komt of het een molazwangerschap was. Het is verstandig de vragen die je hebt op te schrijven en dit met je arts te bespreken.
    Sterkte Imke

Share This Page