Slijmprop bij 32 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by goddess tear, Mar 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hoi, zijn er hier dames die hun slijmprop verloren rond 32 weken?
    En wanneer zijn jullie uiteindelijk bevallen?

2. brussie

brussie Fanatiek lid

Nov 22, 2006
    1,927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb nog nooit een slijmprop gezien! Ik ben dan toch wel met 37+6 bevallen, maar niet door het verliezen van een slijmprop (dat ik weet!)

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik ben nog helemaal niets verloren!

4. taschke

taschke Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ik heb een paar weken delen van de slijmprop verloren(kleine beetjes)
    Was al 3 weken veel slijm aan het verliezen.
    3 dagen voor ik bevallen ben verloor ik superveel slijm(echt enorm veel) met daar zo van die bloedsliertjes in.
    Ik ben bevallen op 36,3 weken

5. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Slijmprop verliezen zegt niks over wanneer je gaat bevallen, de een bevalt vrij snel na het verliezen van de prop en bij de ander word er weer een nieuwe prop aangemaakt. Daarom hoef je ook niet te bellen bij het verliezen van de slijmprop, het zegt nl. helemaal niks.

6. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Weet je zeker dat het je slijmprop is? Heb deze namelijk zelf 3 dagen voor de bevalling verloren.

Groetjes Kalush

7. lucie

lucie Actief lid

Mar 13, 2007
    335
    0
    0
    Hallo!

Ja, weet je zeker dat het een slijmprop is? :(: Ik ben die ook twee dagen voor mijn eerste bevalling verloren. Ik schrok me rot! :confused: Liep over straat en dacht dat de navelstreng o.i.d. eruit glibberde. Een beetje moeizaam naar huis gelopen en daar geschrokken gekeken. Onmiskenbaar de beroemde slijmprop! :confused: Daarvoor had ik al eens delen verloren, maar die waren bij lange na niet zo groot als dit...
    (Sorry voor dit onsmakelijke verhaal) :oops: .

8. Ja, ik weet zeker dat het mijn slijmprop is, mn vk heeft dit ook bevestigd.
    Op het moment dat ik nog een deel verlies moet ik gelijk bellen.

Maar de meesten zijn dus redelijk snel bevallen na het verliezen van de slijmprop. Gelukkig rommelt er bij mij nog niets, ik maak me ook geen zorgen.
    Ik was alleen benieuwd hoe dat bij jullie is gegaan.
    Bedankt voor de reacties!

9. Kalush

Kalush Fanatiek lid

Jan 7, 2006
    2,694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ja je hoort wel vaker dat de slijmprop een aantal weken van te voren eruit komt.
    Mijn VK gaf aan dat je wel 6 weken van te voren dit kwijt kan raken, dat het niks zegt over een eventuele bevalling.
    Maar ik verloor het 3 dgn voor de bevalling. Zat ook al in de 40ste week, dus mocht van mij ook wel ;)

10. Hihi, kan ik me wat bij voorstellen Kalush!

Nouja, ikzie het allemaal wel, voor het zelfde geld lig ik morgen al te puffen en voor het zelfde geld pas over 6 weken, dat is niet aan mij. Maar 1 ding is zeker, EENS zal ik puffen ;) .

Voor iedereen die nog moet, heel veel sterkte!

Share This Page