Hallo, Krijg je bij 7/8 weken een inwendige of uitwendige echo? Groetjes Wendy. p.s. Dinsdag is het zover!
Kijk even hierin http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=39367, gaat wel over 8,5 wk maar hiervoor geldt hetzelfde. Liefs, Tanya
Als ze het uitwendig goed kunnen zien zullen ze het gewoon uitwendig doen.... Ik was 8 weken zwanger en toen kreeg ik ook een uitwendige echo...
Normaal gezien toch wel inwendig hoor! Niks mis mee en zou het gewoon ook niet anders willen, want dan kun je het stukken beter zien en dat is toch wat iedere mama wiln niet!? Bij mij was het in ieder geval 2x inwendig.
bij mij was het met 7 weken 2 dagen gewoon uitwendig en je zag de beeb prima! het ligt er maar aan denk ik welke echoscopist en ziekenhuis of verloskundige ze doen het allemaal anders valt mij op
Bij mij was het ook gewoon uitwendig, is het beeld niet duidelij genoeg gaan zouden ze inwendig verder gaan maar dat was niet nodig. Later een echo foto gezien van een vriendin en die had een inwendige gehad. Was wel stukken duidelijker. Maar ach, je hebt het niet voor het kiezen he Zou me er in ieder geval niet te druk om maken....
Hallo, Ik had 'm inwendig.... Bij 8 weken en 6 dagen, dus bijna zelfs bijna 9 weken! Het was wel heel duidelijk en heel mooi! Liefs Kari
Ik kan ook met 7 weken naar mijn eigen huisarts. Ik weet nog niet wat ze gaan doen, denk dat ik morgen maar eventjes opbel om dat te vragen. Ik verwacht dat ik inwendig krijg. Maar ik begrijp dus wel nu dat het echt verschilt per arts.
Bij 8 weken en 6 dagen, dus bijna zelfs bijna 9 weken! Het was wel heel duidelijk en heel mooi! hier ook met 9 weken, inwendig, was geweldig! je zag duidelijk het hoofdje,rompje, armpjes, beentjes en vruchtzakje geloof ik. in het rompje zat je iets zwart kloppen, dat was het hartje! tegen ons zeiden ze dat ze inwendige deden omdat het nog vrij vroeg was, dan kun je het nog beter zien.
Ik had hem precies op 8 weken (zie mijn album) en ze dede het inwendig! Denk wel dat het per bureau verschilt. Bij mij zeiden ze dat ze het inwendig beter konden meten. Ach inwendig of uitwendig, maakt mij niet zoveel uit hoor , zolang je maar goed kan zien dat het goed zit, toch? Spannend voor jou! Succes met het wachten haha. Groetjes Ief
Ach, ik heb zelfs met 20 weken nog eens een keertje inwendig gehad: daarmee was het hoofdje toen ineens net beter te zien (lag heel diep) en dat was prima! Je wilt het gewoon graag heel goed zien.