nou al symtomen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door French, 24 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hallo ff 'n vraagje....
    dit is mijn 1e ronde en ik wilde vragen of dat ik nu al symtomen kan hebben?
    ik kan over 9 dagen testen en ik ben van een cyclus uitgegaan van 28 dagen maar ik denk dat ik m'n eisprong eerder heb gehad dan de 14e dag zo'n 4 of 5 dagen eerder.
    ik heb namelijk last van mijn borsten ze doen zeer...ze steken en ze voelen zwaar aan.
    de ene keer is het erger dan de andere...het is vandaag begonnen.
    ik heb afentoe ook wat steekjes in m'n baarmoeder maar het is geen ongipijn ofzo.
    ik hoor graag wat jij ervan vindt/denkt!

    groetjes albertina
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk dat het nog wat vroeg is om nu al last te hebben van kwaaltjes, maar je weet nooit hé. Ik denk dat er niks anders op zit dan nog een grote week geduld te hebben hoor.
    Ik weet dat het moeilijk is hoor dat wachten. Heb zelf ook in die situatie gezeten, maar helaas zit er niets anders op.
    Maar ik blijf duimen dat het raak is hoor.
     
  3. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja dat kan je wel zeggen ja een lange week.....en ik ben al zo'n ongeduldig tiep!
    toen ik aan de pil was had ik nergens last van...kan je ook symtomen hebben met ontpillen?
     
  4. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    Hoi Albertina,

    je kunt inderdaad symptomen hebben van het ontpillen, en die lijken soms verdacht veel op zwangerschapsklachtjes. Ook kan het zijn omdat je nu graag zwanger wilt worden, dat je die dingen dan extra voelt. Het is zeer uitzonderlijk dat je nu al symptomen van de zwangerschap zelf hebt, het kindje is nog niet/nauwelijks ingenesteld, dus dat kan eigenlijk niet.
    Succes met afwachten!

    Mirjam
     

Deel Deze Pagina