Angst!

Discussie in 'De lounge' gestart door frommel, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    frommel ik had dat ook.... en op een morgen zaat ik rustig koffie te drinken zie ik een klein zwart muisje zitten op het vloerkleed ( wij hadden overal gif staan) hij bewoog niet, dus ik dacht hij is dood.... maar zelfs dood drufde ik hem niet te pakken. Heb ik mijn man gebeld, maar die had geen begrip voor mijn angst.... hij lachte eens en zei red je er maar mee.....

Ik heb toe een schep en emmer van de kinderen gepakt. Toe ik bij hem kwam zag ik dat ie nog leefde//// toen ben ik weer een minuut gaan moed verzamelen ... iieeuww.... het muisje was helemaal suf van het gif.... maar ik bleef bang.... uit eindelijk die muis met een schep in de emmer gesmeten, heel heldhaftig, een deksel op de emmer en toen heb ik hem in de berm bij de school naast ons neer gezet.

tussen de middag ging de schooluit, en het muisje leefde nog en was richting stoep gekropen.... de kinderen zagen hem en hebben hem opgetild etc.... ( dit vertelde mijn kinderen mij achteraf....) later is hij ls nog doodgegaan... ik vond het zo zielig.....maar in mijn huis kon ie niet blijven....

mar als je hem ziet zijn het hele mooie snoezige beestjes, en zij zijn nog banger voor ons als wij voor hun.....

sterkte vannacht meis!

2. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Heb het met paracetamol met chocola geprobeerd.. maar volgens mij haalt ie er zn neus voor op..

Ben wel minder angstig, al moet ik nogsteeds concluderen dat ik bang voor muizen ben.. en ben ik hem liever kwijt dan rijk...

Morgen maar eens op zoek naar wat sterkere maatregelen..
    Als nog iemand tips heeft..

het muisje is er elke dag om precies half 11 savonds. Wie weet hoe lang dat al speelt.. het viel pas op nadat de klok terug is gezet, en om half 12 slapen we normaal.. misschien is hij er al weken...

Hij loopt heen en weer in de woonkamer, en ik zie hem met name onder de eettafel. Let nu wel extra op kruimels.. en hij is best bijdehand. Hij vlucht pas weg als ik opsta.. ik heb het gevoel dattie me daarvoor gewoon zit te bekijken..

Ik hoop dat ik een oplossing ga vinden..

Deel Deze Pagina