De titel zegt het al! Ik ben benieuwd hoe snel jullie en je partner dit uitspraken! Ik zit zelf weer in de 'datefase' en heb zelf de ervaring dat mannen dit veel eerder zeggeN?! Terwijl ik altijd het tegendeel dacht, haha. Wat is jullie ervaring?
Wanneer ik dat zo voel zeg ik dat, of het nou na een week of een jaar is mijn verloofde en ik zeiden het al heel snel tegen elkaar, denk na 2 weken ofzo..
Poe... heeft wel even geduurd. Houden van zeg je niet zo snel. Tenminste ik niet. Naar een maand of 7 zetten we in een smsje wel I love you, maar voordat we het echt zeiden was naar 9 of 10 maanden.
Na 3,5mnd denk ik. Met 3 mnd. lagen we in bed en zei ik 'Ik mag jou wel' (wat gevoelsmatig het moment was waarop ik dacht 'hey, deze vent is wel errug leuk, die moet ik maar eens zien te houden). Hij had zoiets van: 'Ja, dat mag ik op zijn minst toch hopen?!' Inmiddels alweer bijna 13 jaar geleden
Haha leuk die verhalen!! Zelf vind ik het heel speciale woorden, die ik echt niet zomaar uitspreek. Ik denk dat hoe snel je het zegt, bij iedereen verschilt. MAar ik zelf dus niet zo snel. Ik had een ex die het bij de 2e date (toen we elkaar 1 week kenden) al zei, en om heel eerlijk te zijn vond ik dat best een afknapper!
na twee maanden.... maar dat was in een dronken bui :S Wanneer ik het daarna zei weet ik echt niet meer!
Hier na een jaar lang zeer intensief contact, maar een relatie was het nog niet. Maar het was daarom niet minder gemeend er waren andere dingen die het starten van een relatie tegenhielden. Maar het gevoel was er zeker al.
Ik vond het nogal een afknapper om het heel snel te horen... Heb vriendjes (in de tijd van toen nog vriendjes en verkering) gehad die dat riepen, zo claimerig, nee, moest er niets van hebben... Mijn vriend riep het ook vrij snel, ik dacht rennen! Toch is dat nu alweer dik 9 jaar geleden, het is hem vergeven.
Ik was 2 weken met mijn man toen hij het me(dronken) smste Ik vond het wel grappig.. het was zoiets van.. Ik geloof dat ik van je hou! Inmiddels zijn we 11 jaar verder
Wij hadden 5 weken verkering toen hij het tegen me zei, ik stond echt met mijn oren te klapperen Vond het wel errug snel. Volgens mij zei ik het na zo'n 3 maanden, weet het niet zeker meer.